دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

همین لحظه 

همین حال

خسته ترینم 

خسته از صبوری

تلاش

جنگیدن

پذیرش

پیشنهاد

نشدن 

آدما 

ناکارآمدیشون

از اینکه واضح بشنوم نمیشه 

از اینکه تو ذهنم برای نشدن چی میگذره خجالت میکشم

ولی چهارسال کافیه برای نشدن نیست؟ 

الان دقیقا 

دلگیرم و دلتنگم و دلسرد و دل آشوب

فرمانده شرمنده یک لشکر مغلوب 

 

و تمام 

 

  • ❤️ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی