دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

واسه تولدایی که تو بهمنه به شدت استرس دارم

میخوام بهترین و خوشگل ترین هدیه رو بهشون بدم

اما اونقده گیجم که حتی نمیدونم چی قراره بدم 

روزی هزارتا طرح واسه کیکشون میاد تو ذهنم

بااینکه میدونم قراره چیکار کنم باز استرسشو دارم 

از یه طرف یه تولدی دعوتم که قراره یهو با کلی ادم جدید اشنا بشم 

ادمایی که دیدن منم براشون مث یه راز بزرگه 🙄

نمیدونم قراره چه اتفاقی بیافته نمیتونمم پیش بینی کنم

نمیدونم چه قضاوتایی پیش میاد

چه رفتارایی میبینم

خیلی روز مهمی واسمه

ادمارو تو سفر تو جمع دوستا و خانواده و بعد هم کاسه شدن میشه شناخت 

هم کاسه زیاد بودیم 

ولی این جمع خیلی سرنوشت سازه🤪

​​​​​میخوام بسنجم ببینم چه آدمیه واقعا اونم بعد اینهمه سال 🤭🤣🤣

  • ❤️ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی