دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

من به واسطه شغلم هرروز میپزم و میپزم

ولی وقتی یکی بهم میگه واسم بپز 

حس میکنم ازم سو استفاده میکنه 

خودم با میل خودم چندباری غذا پختم شیرینی پختم براشون

امشب که گفت هوس فلان غذارو کردم بااینکه درست میکنم براش

ولی حس میکنم سواستفاده میشه ازم

در حالی ک حقیقتش این نیس

هرکی هر چی میگه ناراحت میشم اینروزا 

بگن بالای چشت ابرویه زودی ناراحت میشم

یه دو سه هفته ایه که به این حالت دچارم😂

دلم برای همه اطرافیانم میسوزه🤣🤣

  • ❤️ ...

نظرات  (۱)

  • ( ک) شباهنگ
  • دلیل اینکه از شما خواسته شده براشون درست کنید 

    اینست که دستپخت شما بسیار خوشمزه است ، 

    اصلا نظر سوء استفاده نبوده ، گاهی وقتها بچه 

    از من میخوان فلان غذا را درست کنم ، و میدانم فقط 

    بخاطر روشی است که من درست میکنم ،

    از اینکه در این دو هفته از سخنان کسی ناراحت میشوید 

    حس میکنم از دست کسی یا چیزی ناراحت هستید و به این 

    دلیل به اطرافیان سختگیری میکنید 

    پاسخ:
    همین که نوشتید حس میکنم از دست کسی یا چیزی ناراحت هستید موندم فک کردم دیدم دلیل داره واقعا اصلا حواسم نبود اصللااااااااااااا 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی