دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

گمون نکنم تو دنیا هیچکی به مهربونی و پاکی دایک باشه 

اصلا یجور خالصه آدم از خودش خجالت میکشه

واقعا هنوز هم بااینهمه دو رنگی و ریا هستن آدمایی که دلشون مث آیینه میمونه 😍

درسته هرروز نمیبینمش ولی همین که یه مدت قراره قشم مهمونی باشه و اینجا نباشه دلگیره

انگاری یه چی سر جاش نیس و کل دکور خراب شده 😁

چه کنم برا جبران محبتاش؟ 

  • ❤️ ...

نظرات  (۱)

  • ( ک) شباهنگ
  • هنوز هم آدم های آئینه قلب وجود داره 

    اما من در کلمه ی دایک،  موندم که منظور تون 

    دائی هست ، یا دایه؟ 

    پاسخ:
    همون یه مدلی از دایه هست 👌🏻

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی