دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

برقص آر مرا تا انتهای عشق... 

 

 

پ. ن: همین که یه آدم یخ یخ 

تبدیل بشه به یه آدم دل مهربون 

همین که میبینم با منه که بزرگ شدی

و حتی آدم شدی😁

منو خوشحال میکنه 

پ. ن : وقتی به عکسای دیروز نگاه میکنم 

همش جوونیه تو عکسامون جوون ترین ساعت عمرمون بودیم 

نمیدونم امروز چه شکلیم یا فردا چی 

فقط میدونم هیچوقت قد دیروز جوون نمیشیم 

یه جاهایی دلم میخواد زمان بمونه و دنیا همونجا واسمون متوقف شه 

یکی از اونجاها لحظه عکسمونه 

وقتی فک میکنم به چند سال دیگه ک وقتی برمیگردیم

دوباره ببینیم روزامونو 

و بگیم یادش بخیییبیر جوونی

دلم میگیره 

شاید به خیلی چیزا برسیم 

ولی هیچوقت مث الان راحت و آزاد نیستیم 

 

  • ❤️ ...

نظرات  (۱)

  • ( ک) شباهنگ
  • زمانی میرسد که وقتی آدم به گذشته فکر میکند

    میبیند تمام عمر ، مثلا هفتاد یا هشتاد ساله او بیش

    از چند ساعت نبوده ، و تمام شادی ها یا غم ها زمانی

    در حدود یک یا دو ثانیه از زندگی او بوده ، 

    امیدوارم تمام ثانیه های زندگی همه فقط در شادی

    خلاصه شود 

    پاسخ:
    ممنوووووووووووونم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی