دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

هفته به شدت شلوغ 

یهو مهمون ناخونده هم برسه 

یعنی زیر دست و پا تو این شلوغیای خانواده یکی له هم بشه

کسی نمیفهمه 😏

چجوری میشه که بااین سن و سال نمیفهمن اولویت اول یعنی بچه ها و همسر 

نه خانواده گذشته 

چرا نمیتونیم یه جمعه در حد یکساعت و نیم مال خودمون باشیم و در اختیار نباشیم

مگه صبر این بنده خدا چقده؟!

خیلی خسته ام و اگر این جمعه برنامه ای که فقط یکساعت و نیمه و قراره همه باهم باشیم

به هر دلیلی بهم بخوره دیگه هیچی مث قبل نمیشه تو خونه

کاش میشد میرفتیم یه روستا که تلفن انتن نداشت و ادما با ماشینم نمیتونستن بیان پیشمون

 

  • ❤️ ...

نظرات  (۱)

  • ( ک) شباهنگ
  • سلام بانو 

    خب بعضی از خانواده های گذشته مخصوصا اگر 

    از طرف مرد باشند گاهی سطح توقعشان بالاست،

    بهر حال تا حدودی میشه تحمل کرد ، اما از حد که 

    گذشت دیگه باید به کوهستان پناه برد ، یا اینکه 

    بقولی اون ور آب رفت ، 

    ایشالا که این مشکل برای هفته آینده وجود نداشته باشه 

    پاسخ:
    اتفاقا از طرف مرد نیست اینبار و از طرف زنه😁
    23 ساله تحمل میکنیم فک میکنم دیگه کافیه
    میتونن فرصت نفس کشیدن بهمون بدن 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی