دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

تا حالا ندیده بودم کسی بگه من انقدر مشتری دارم که نیاز به هیچ تبلیغی ندارم 

این روزا همه زار میزنن حتی اگه وضعیت خوبی داشته باشن 

انقدر راحت درباره کسبش صحبت میکرد 

کاش همه همینقد حس رضایت داشتن 

  • ❤️ ...

نظرات  (۲)

تو این دوره زمونه واقعا کی احساس راحتی میکنه.مگه اینکه اونقدر ناامید شده باشه که دیگه هیچی نفهمه . دیگه خوشبختی و بدبختی براش یکی باشه . یه حسی که دلت نمیخواد از دست خودت خلاص بشی فقط زنده میمونی.مثل یه افسرده لعنتی تو یه هوای لعنتی و خیلی معمولی مصل همه ی آدم های معمولی اطرافت و شایدم حتی معمولی تر و بی ارزش تر

پاسخ:
چی بگه آدم ...
  • ( ک) شباهنگ
  • درود بانو ، 

    اگر واقعا راضی بوده که خدا را شکر ، 

    و اگر هم از روی بی تفاوتی گفته ، درست مثل اینه 

     

    خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است 

    کارم از گریه گذشته بدان می خندم 

    پاسخ:
    نه واقعا راضی بوده 
    همینشم برام جالب بود 
    درود بر شما 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی