دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

#من_از_خدامهـ



+گوش بدین حتمنی :)))

  • ❤️ ...

نظرات  (۷)

عالی و بس..
پاسخ:
مرسی جانا 
  • امیر بهزادپور
  • گوشیده شد....عالی بود...
    پاسخ:
    مرررسی 
    گوشیدم...:))))
    پاسخ:
    آباااریکلاااااااا 
    👌
    پاسخ:
    :)
  • حامد عبدالهی
  • شنیده بودمش. ممنونم. خیلی زیباست
    پاسخ:
    قابلی نداشت 

     من از خدامه بمونی کنارم

    من که به جز تو کسی رو ندارم.....

     

    پاسخ:
    ای جاااانم شادی گلی ♥
  • ( ک) شباهنگ
  •  آهنگ بسیار زیبایی بود ..ممنون. 
    پاسخ:
    قابلی نداشت موسیو 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی