دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

تماشایی ترین تصویر دنیا می شوی گاهی

دلم می پاشد از هم بس که زیبا می شوی گاهی


حضور گاهگاهت بازی خورشید با ابر است

که پنهان می شوی گاهی و پیدا می شوی گاهی


به ما تا می رسی کج می کنی یکباره راهت را

ز ناچاریست گر هم صحبت ما می شوی گاهی


دلت پاک است اما با تمام سادگیهایت

به قصد عاشق آزاری معما می شوی گاهی


تو را از سرخی سیب غزلهایم گریزی نیست

تو هم مانند حوا زود اغوا می شوی گاهی


+مهدی عابدی

 و من صدای یواشی در اضطراب ِ زنم

دلم گرفته و باید به کوچه ها بزنم

به زندگیم سرنگی پُر از هوا بزنم

«اجازه هست که اسم تو را صدا بزنم؟

به عشق قبلی ِ یک مرد پشت ِ پا بزنم؟!»


ببین میان تنم حسّ سرکش ِ غم را

که با هوای تنت گیج کرده آدم را

از آن دو چشم بریزان به من جهنّم را

«اجازه هست که عاشق شوم که روحم را

میان دست ِ عرق کرده ی تو تا بزنم؟!»


+ فاطمه اختصاری 


#گوشیدنی (خواننده زنهـ)


می ترسم از آنچه در پس و پیشتر است

از زخم زبان که بدتر از نیشتر است!

عشقی ست که زنده ام نگه می دارد

دردی ست که از طاقت من بیشتر است...


+سید مهدی موسوی 

  • ❤️ ...

نظرات  (۸)

می ترسم از آنچه  در پس و پیشتر است...
انتخاب زیبایی بود..
آهنگ هم که ما را به روز و روزگاری برد..
پاسخ:
خیلی مررررسی 
  • سیّد محمّد جعاوله
  • من پررو نیستم ولی دنبالم کن
    پاسخ:
    :)
    قشنگ بود 😘
    پاسخ:
    مرررررسی مادام 
  • حامد عبدالهی
  • آهنگ رو نگوشیدم  ولی گویا مال حمیراست :)
    اشعار هم واقعا زیباست
    متشکرم
    پاسخ:
    مرسی که نگوشیدید 

    مقسی 
  • حامد عبدالهی
  • یه آهنگ هست، قدیمیه، مال مهستی :)
    اسمش هست، "دیگر چه خواهی"
    بسیار زیباست
    و متشکرم از حضورتون
    خیلی زیاد

    پاسخ:
    گوشش میدم :))

    خیلیم ممنونـ

    "دوستت دارم" را

    در دستانم می‌چرخانم

    از این دست به آن دست.

    پس چرا

    هر وقت می‌خواهم

    به دستت بدهم نیستی؟

     

    چرا اینجا نیستی

    تا "دوستت دارم" را

    از جنس خاک کنم،

    از جنس تنم،

    و با بوسه بپوشانمش بر تنت؟

    بگذار "دوستت دارم" را

    از جنس نگاه کنم

    از جنس چشمانم

    و تا صبح به نفس‌های تو بدوزم...


    اووووووف چقده احساسی بود.دلم قنج و قونج رفتــــــــ بابا 

    تقدیم به شما با عشقــــــــــــــــــــ بانــــــــــــــو


    پاسخ:
    قااااابلی نداشت قفون دلت برم من جان جانانـ من 

    مرررررررسی جان دلمـ ♥♥مااااچ مااااچ 
  • حامد عبدالهی
  • آهنگو الان گوش دادم
    با این آهنگ خاطره دارم
    ....
    بیا و با ستاره ای تو آسمونم باش...
    متشکرم
    پاسخ:
    لطف کردین 

    متشکر ازشما 
  • حامد عبدالهی
  • باید بگم که دیگه خوندن این اشعار برام جذابیتی نداره ...
    یه جورایی از خوندن اشعار عاشقانه بدم میاد
    از عاشقی بدم میاد ...
    از رفیق نیمه راه، از جا زدن، از...
    پاسخ:
    اوهوم حال بهم زن شده  :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی