دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

ای که در وقت پریدن

هوس من بودی

وقت پرپر زدنم باش

تماشا دارد!

 

آنچه عشق ِ تو

به روز ِ من ِ مجنون آورد 

مثل دعوای دو اوباش

تماشا دارد!


امشب این مست

نفهمیده چه با خود کرده

تو بمان!

حالت ِ فرداش تماشا دارد ...


+یاسر قنبرلو 


 من کوهی از صبرم ولی أیوب هم روزی

در چنته دیگر صبر ایوبی نخواهد داشت


با قصه هایت دلخوشم کردی ولی افسوس

این شاهنامه آخر خوبی نخواهد داشت


+رویاابراهیمی


#گوشیدنی (خواننده زنهـ)

  • ❤️ ...

نظرات  (۵)

نه صبر هست مارا نه دل نه تاب هجران
ماییم و نیمه جانی، آن هم به لب رسیده !
پاسخ:
مرررررسی بانو جان خودم ♥

غم که می‌آید در و دیوار، شاعر می‌شود

 در تو زندانی‌ترین رفتار شاعر می‌شود


 می‌نشینی چند تمرین ریاضی حل کنی

 خط‌کش و نقاله و پرگار، شاعر می‌شود


 تا چه حد این حرف‌ها را می‌توانی حس کنی؟

 حس کنی دارد دلم بسیار شاعر می‌شود


 تا زمانی با توام انگار شاعر نیستم

 از تو تا دورم دلم انگار شاعر می‌شود


 باز می‌پرسی: چه‌طور این‌گونه شاعر شد دلت؟

 "تـــ♥ـــو" دلــت را جــای مــن بــگــذار #شــاعــر مــیــشــود


 گرچه می‌دانم نمی‌دانی چه دارم می‌کشم

 از تو می‌گوید دلم هر بار شاعر می‌شود

 

پاسخ:
و دوباره مررررررررسی شعر خوشگل جان دل 
امشب این مست نفهمیده چه با خود کرده..
غزل بسیار زیبایی بود ممنون..
پاسخ:
قابلی نداشت 
ممنونم ازشما موسیو 
ای بابا :/ 

از این عکس ها نذارید جوون مجرد از اینجا رد میشه :)))

والا... 
پاسخ:
ای بابا :\

جوون مجرد صلاحه که چشم بسته ازعکسا رد شه :-D

والا ...

ولی ببخشید :)
  • حامد عبدالهی
  • برای خاطر عشق به من بگو‌
    آن شعله چه نام دارد که در دلم زبانه می‌کشد
    نیرویم را می‌بلعد
    و اراده‌ام را زایل می‌کند ؟

    خطاست اگر بیندیشیم عشق
    حاصل مصاحبت دراز مدت و باهم بودنی مجدانه است

    عشق ثمره‌ی خویشاوندی روحی است
    و اگر این خویشاوندی در لحظه‌ای تحقق نیابد
    در طول سالیان و حتی نسل‌ها نیز
    تحقق نخواهد یافت

    جبران خلیل جبران
    پاسخ:
    خیلیم جالب بود 
    زیاد ممنونم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی