دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

ای آنکه مـــرا بــرده ای از یاد ، کجایی ؟

بیــگانه شدی ، دست مریـــزاد ، کجایی ؟


در دام تــوأم ، نیست مـــرا راه گـریـزی

من عاشق ایــن دام و تو صیّاد ، کجایی ؟


محبوس شدم گوشه ی ویـرانه ی عشقت

آوار غمت بـر ســـرم افتـــاد ، کجایی ؟


آســودگی ام ، زنــدگی ام ، دار و نـدارم

در راه تــو دادم همه بـر باد ، کجایی ؟


اینجا چه کنم ؟ ازکه بگیرم خبرت را ؟

از دست تــو و ناز تو فریاد ، کجایی ؟


دانم که مــرا بی خبـــری می کشد آخر

دیــــوانه شــدم خانه ات آباد ، کجایی ؟


"پریناز جهانگیر عصر"


+بالآخره آسمون ماهم برفی شد ^_^


+گاهی تجدید نظر تو قرار دادن یه سریا تو اولویتامون بدجوری نیاز میشه :)


+دیروز توکتابخونه یه آدم عین قبل خودم روبروم نشسته بود دلم میخواست برم محکم دستشو بگیرم که آخه بچه بااینکار فقط حسرت برا خودت میذاری کلی دردسر داری به جون میخری اما حیف که تا خودش نخواد نمیفهمه برا فهمیدن این اشتباهات شش ماه یه سال گاهیم خیلی بیشترررررر زمان میبره دقیقا وقتی که دیگه دیر شده آدم به خودش میاد 

تصویرش نمیره از ذهنم اصلا :|

کاش به خودش بیاد خیلی زود:)


+ فردا دوباره پاییز میشه باز 

دلش ز غصه لبریز میشه باز 

ای آسمون بهش بگو 

پشیمون میشی 

به سوز عاشقی قسم 

که دل خون میشی 

گووووووووش کنید (خواننده زنـه)

  • ❤️ ...

نظرات  (۹)

  • (ک) (شباهنگ)
  • غزل خیلی زیبا بود ..
    و صدای مرضیه..که همیشه فرح بخشه..
    خیلی عالی ..ممنون
    وقتی پشیمون میشیم ..دیگه 
     خیلی دیر شده..خیلی چیز ها رو
    از دست دادیم..
    پاسخ:
    خیلی ممنون 
    قابلی نداشت 
    خواهش میشه مستر 
    دقیقا خیلی چیزهارو خیلی از موقعیتارو ...
    :(
    پاسخ:
    هوم :)
    سلام بانو خانم
    خوبین؟
    کم پیدا شدین (لبخند)
    راستی شعر واقعا زیبا و عالی بود
    آفرین و سلام بر شما
    (گل)
    پاسخ:
    سلام مستر 
    خیلی ممنون 
    هستیم همین ورا :)
    خیلی ممنون 
    آفرین به خودتون:)))
    مهم این نیست که کجا باشه و چقدر فاصله داشته باشید
    مهم اینه که فراموشت کرده یا نه
    شعره خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    خیلی ممنوووووونـ:)))
    سلام وبلگ خوبی داری اما حیف توی بیان زحاتت هدر بشن میتونی تو یه سیستم مثل بین بلاگ پیشرفت کنی پول دربیاری
    دامنه وصل کنی کلی کاربر داشته باشی انجمن بزنی مثل من
    http://salan.binblog.ir/
    پاسخ:
    :|
    :|
    :|
    :|
    :|
    :|

    بزن باران درین بستر که همراهِ تو می بارم

    میانِ عقل و احساسم زلالِ اشک می کارم

     

    بزن باران به رگ برگِ صدای خیسِ احساسم

    بدونِ چتر می خواهم کنارت گام بردارم

     

    برقصان با ترنّم اشک را در قابِ چشمانم

    که دردی از غمِ دوری درونِ سینه ام دارم

     

    نمی خواهد ببیند عقل ، پابندِ کسی هستم

    دلم زورش نمی چربد نشسته پشتِ افکارم

     

    نمی دانم کجای کار می لنگد ... پریشانم

    برای گفتگو با عقل خود تا صبح بیدارم

     

    بیا باران بزن آهسته تر بر عشق ِبی جانم

    که جای سنگ ، قلبم را کمی دلتنگ پندارم

     

    شدم عاقل ترین عاشق ، ندانستی که ناچارم

    به بازی در سکانسِ صحنه ی آخر که بیزارم

     

    صدای یک گلوله ماند و دیگر هیچ در یادم

    درین بارانِ بی پایان به سوگِ عشق ... می بارم !

     


    +چرا کسی نمیگه به من عشق و امیدم به کجا رفته :((


    پاسخ:
    بهههههه بهههههههههههه 
    جوووووووونم فااااطمم :-*****
    خوب این دقیقا شعری بود که تو توضیحات بلاگم گذاشته بودم و این عشقمو بش میرسونه 
    :) چقد خوب
    پاسخ:
    به بههههه جانم پیدا شدی :-*****

    قابلی نداشت ♥
  • فرشاد اشتری
  • “گفته بودی که چرا محو تماشای منی؟
    آن چنان مات که یکدم مژه برهم نزنی!
    مژه برهم نزنم تاکه زدستم نرود
    ناز چشم تو به قدر مژه برهم زدنی!”


    پاسخ:
    عااااااااالیه این مررررررسی :)))))
    خیلی خوبه که برای هر پستت یه موسیقی انتخاب میکنی
    پاسخ:
    مررررررسی ♥♥♥

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی