دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

خب من عشق را جور دیگری می دیدم...

از اولش هم همین طور بودم...

این ک مثل دکمه ی شل به پیراهن کسی آویزان باشم را دوست نداشتم...

این ک مثل تابلوی راهنما مدام یادآور باید و نبایدی باشم را،دوست نداشتم...

این ک من می خواستم با هم عبور کنیم...

گاهی حتی پس و پیش...

اما در حرکت...

من ایستادن را قبول ندارم...

من درجا زدن را دوست ندارم...

من از هرآنچه ک او را از رفتن باز می دارد،بیزارم...

می خواستم قایق نجات باشم

بال پرواز باشم

چراغ روشنی ک از هرجای تاریکی نگاه کند می بیند اش

می خواستم هرجا ایستاد و خسته شد..نوک قله را نشانش بدهم و سرخوشانه پا به پایش بدوم

حتی اگر خودم به هیچ جا نرسم

هیچوقت تصاحب کردن را یاد نگرفتم!

این ک بروی با چنگ و دندان یک کسی را مال خودت کنی

یک چیز را ب خودت ببندی

دست کسی را تنها برای آن بگیری ک فرار نکند

مگر نه اینکه هرکس تنها ب خویشتنش تعلق دارد،

پس جنگ برای چه؟

آدمیزاد بخواهد 

دلش ب ماندن باشد

هزار فرسخ هم دور شود،باز هم مانده است

باید از خودت بدانی اش

"آدمیزاد مگر برای داشتن خودش میجنگد"؟

من بلد نیستم بجنگم،

سخت ترین روزها را فقط گریه میکنم و فکر میکنم لابد دلش جای دیگری ست و آدم نباید دنبال رفتنی ها بدود

باید بنشیند پشت در و یواشکی گریه کند

من با بند بند وجودم دوستت میدارم و سیاست و حساب و کتاب و روانشناسی و تاریخ و جغرافی را هم دخالت نمیدهم

من فقط زندگی میکنم و زندگی بالاخره یک جا تمام میشود

بگوییم دوستت دارم و بنشینیم ب تماشا ،

بگوییم دوستت دارم و دست و پا نزنیم ،

اشک و لبخندمان را بغل بگیریم و همه چیز را صبورانه بسپاریم به زمان

"چرا ک زیر آسمان برای هر چیز زمانی ست"

حالا بعضی وقت ها یک چیز کوچکی توی قلبم خسته است

دلش مهربانی میخواهد

بعضی وقتها بیخودی تند تند می تپد و تقصیر هیچکس هم نیست

بیخودی دیوانه میشود و دلش کرور کرور لحظه های بی دغدغه ی عاشقانه میخواهد

دلش میخواهد می توانست بگوید:

مسافر کوچولو ، شازده کوچولوی من 

"یا بیا کنارم بمان یااین دخترک مغرور گل به دامن بهانه گیر را با خودت بردار و  گوشه ای با عشق گم و گورش کن "


》محسن حسین خانیـ《


+بی هیچ حرف اضافهـ:)

+شنیدنی 

  • ❤️ ...

نظرات  (۷)

  • روز خوش رو باید ساخت
  • شازده کوچولو؟!
    جالبه
    پاسخ:
    :)
  • علی اصغر
  • فوق العاده عالی بود
    باید هر دو طرف دوست داشته باشند
    اصلا دوست داشتن به زور نمی شود
    باید دوست داشت از ته دل
    من او را او مرا
    و وقتی که دیدم دوستم ندارد بروم
    دور و دور بدون گریه و بدون هیچ ناراحتی
    پاسخ:
    ممنونم 
    بله دقیقا 
    همون که پای رفتن آدم داشته باشه مهمه 
    سخته انقدر عاقل بود و بدون ناراحتی رفت :)
    همه ی اینایی که گفتی درست ولی یک دگمه شل رو یک پیرهن شاید یه جایی بیشتر از همه ی اینایی که گفتی به کار بیاد
    پاسخ:
    به چه کاری؟!
    افتاد که افتاد یکی دیگه میزنی جاش :)
  • (ک) (شباهنگ)
  • عجب توصیف زیبائی..
      آهنگ هم دلنشین بود ...
     سپاس از شما
    پاسخ:
    بله واقعا 
    قابلی نداشت
    مرسی ازشما
    اوپس خیلـی خوشمان امد :) 
    پاسخ:
    قاااااابلی نداشت جااااناااا ♥
    هیچکس نیست 
    که عشق را بشناسد
    و او را ناشناخته بماند 
    چرا که عشق 
    چیزی نیست، مگر او
    چرا که عشق 
    رمز شهامت دستان اوست
    و فرمانش همه 
    رفتار زندگیست

    "شمس لنگرودی"

    خیلی قشنگ نوشتی...هیچکس حتی افسرده ترین آدمام از درجا زدنو ایستادن تو یه نقطه خوششون نمییاد


    عمق صدای شاهکار دوستداشتنییه...مثل نوشته های تو
    پاسخ:
    مرررررررررررررسی 

    تو لطف داری عزیز مهربوووووون مررررسی خیلی ♥
  • واحه ای در لحظه
  • برای دوست داشتنت
    محتاج دیدنت نیستم...
    اگر چه نگاهت آرامم می کند
    محتاج سخن گفتن با تو نیستم...
    اگر چه صدایت دلم را می لرزاند
    محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم...
    اگر چه برای تکیه کردن ،
    شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!
    دوست دارم بدانی ،
    حتی اگر کنارم نباشی ...
    باز هم ، نگاهت می کنم ...
    صدایت را می شنوم و به تو تکیه می کنم
    همیشه با منی ،
    و همیشه با تو هستم، هر جا که باشی...
    پاسخ:
    عاااالی مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی