دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

دوستت دارم اما، نه مثل سابق

احساس می کنم دیگر دارم عادت می کنم که تورا دوست داشته باشم

ببخش اما، دست خودم نیست. تقصیر توست که انقدر نیامدی تا، آن شوق و اشتیاق همیشگی ام را از دست دادم.

دارم عادت می کنم به این جای خالی

به اینکه کل تابستانم را بنشینم گوشه ی اتاقم و برای زمستانت رویا ببافم.

خیالت راحت.

کلافم را سرانداختم، دارم برای هردویمان رویاهای قشنگ می بافم

کل تابستانم را سرگرمم

دوستت دارم اما، ببخش

عادت و عشق کلی با هم تفاوت دارند و من، قول می دهم عادت کنم که عاشقت هم باشم

من عادت کردم منتظرت باشم

اینکه تو کنارم باشی، همه چیز را بهم میزند پس، از تو می خواهم که زودتر بروی

من عادت کردم که دوستت داشته باشم و تو، فرسنگها از من دورباشی

من دست از عادتم برنمی دارم و تو هم قول بده، زودتر از اینجا بروی تا، دوباره همه چیز بشود مثل سابق

تو دور باشی و من، طبق عادت قدیمیم، دوستت داشته باشم


بی ربط نوشت:


+آدم مسخره خره است:|

در عوض آدم باشعور گلی است ازگلهای بهشت :-D


سخن بزرگان:

والا... :دی 

+تدریس خصوصی ریاضی در ازای یک کیلو فلفل دلمه :-D

خونه دارو بچه دار زنبیلو برداشت و اومد ^_^


گوش کنید♥


  • ❤️ ...

نظرات  (۱۱)

  • پسر خوشحال
  • دوستش دارم مثل سابق...
    :(
    دعا کن برام مطلب خیلی قشنگی بود
    پاسخ:
    دعا میکنم براتون جدی جدی حیفه خراب شه :(

    ان شاالله به خیر بگذره 
  • علی اصغر
  • کشیدم آهی
    ز رویا بافی

    راستی ریاضیات کاربری مثل تحقیق در عملیات
    و ریاضیات مدیریتی هم تدریس می کنین؟

    پاسخ:
    به به :)

    نه دیگه انقد حرفه ای نیستم 
    همین تا دهنه کنکور اونم در حد مدرسشون :-D
    قد فلفلای دلمه نه بیشتر :)))

    کوتا اونجاها ؟!!!!!^_^
  • (ک) (شباهنگ)
  •   همه دردم ..همه دامم ..همه عشقم ..همه سوزم.
    به به ..من تا حالا این آهنگ و نشنیده بودم ..کی بود  و  چی بود  ؟؟؟
     برای هر وابستگی ...جایگژینی وجود داره..
    اما برا عشق ....هیچی جایگزینش نمیشه..
    پاسخ:
    آهنگ همه دردم از بسطامیه 
    قابلیم نداشتـ 

    آفرین دقیقااااااا هیچ جایگزینی نیست :))
    عـادت کردن رفتارِ بدی است چه رسد عادت به دوست داشتن
    :)
    زیبا..

    پاسخ:
    موافقم من نیز هم :))

    ممنووووون:-****
  • nafas 📷🚬🎧🎨
  • ☜رﻭﺯﮔﺎﺭﻋﺠﯿﺒﯽ ﺍﺳﺖ ...
    ⚡ آﺩﻣﻬﺎ ،⚡
    ✳ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺷﻮﻧﺪ✳
    ⇜ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ ...
    ✴ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﺮﻭﻧﺪ ،✴
    ❌ﺭﺍﺳﺖ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ ...❌
    🔴ﻭ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﻧﻤﯽ آﻭﺭﻧﺪ ،🔴
    👈ﺗﻤﺎﻡ ﺑﻮﺩﻧﺸﺎﻥ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺭﻭﻍ ﺍﻭﻟﯽ ﺍﺳﺖ 
    🌀ﮐﻪ ﺑﻪ ﺭﻭﯾﺸﺎﻥ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩﯼ ...
    پاسخ:
    دقیقااااااا:)
    پی نوشت ها فوق العاده بود :دی 
    فلفل دلمه ای هم متاثرم کرد حتی:)))))
    والا...
    پاسخ:
    خخخخخخخخ قابلی نداشتـ:-D

    گلی تو بانویِ عزیزم:)
    پاسخ:
    گلی از خودته بانو جانـ♥

    پستتو خوندم و ازته دل درکش کردم...

    منم یه زمانی...

    پاسخ:
    اوهوم :)
    فدای دلتـ♥
    بیشور ِ شرم حالیـش نی :))
    پاسخ:
    دقیقااااااا:)))))
  • شیکسون (^_^)
  • جریان ریاضی و فلفل دلمه چی بود؟!! :دی

    این تصنیف ایرج بسطامی رو شنیدم عالیه...خوب شد گذاشتی، تازگیا نداشتمش :)
    مرسی ;-)
    پاسخ:
    ریاضی تدریس کردم فلفل دلمه دستمزدم بود :)))

    خواهش میکنم :)
  • سرباز جامانده
  • ب کی تدریس کردی؟چرا فلفل دلمه؟
    پاسخ:
    یه بنده خدا :))))

    چون دوس دارم ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی