دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

چون که عینک نزدم، تار تو را می‌بینم!

عینکم را بزنم، چار (4) تو را، می‌بینم!!

این چه بیماری جذّاب و عجیبی ست که من 

هر کسی رد شود انگار تو را می‌بینم!

تربیت 20، حیا 20، فداکاری 20

من در آیینه‌ی آمار تو را می‌بینم!

"در نمازم خم ابروی تو در یاد آمد"

تا بدانی که چه بسیار تو را می‌بینم

دل اگر داشت به دل راه، مرا می‌دیدی

من که در روز، نود بار تو را می‌بینم!

《طاهری》 هستم و همسایه‌ی باباطاهر:

هر کجا بنگرُم ای یار تو را می‌بینم

لب تو بامیه و گونه‌ی تو زولبیاست...!

من فقط موقع افطار، «تو» را می‌بینم!!


"محسن طاهری"


+در نمازم خم ابروی تو در یاد آمد 

هرنمازی که به یادت شکنم باطل نیست :)


+این پنجره بین من و توست مرابوسه بزن 

بوسه ازآن طرف شیشه حلال است عزیـــــز ^_^


+گــــــــوش♥



  • ❤️ ...

نظرات  (۱۱)

  • پسر خوشحال
  • در نمازم خم ابروی تو در یاد آمد
    بعله
    پاسخ:
    بهلههههههه:)))))
    به به به به 

    سه تا شاه بیت مفیوض کننده :)))) 

    آفرین !!!

    طنز های محسن طاهری حرف نداره(: 

    والا... 
    پاسخ:
    به به 

    بسی تشکراتـ:)))

    بله بله البتهـ 
    علیرضا قربانی عشقه عشق
    پاسخ:
    دقیقااااااا:)))))
    لحن شعرایی که میذاری درسته که خیلی قلمبه سلمبه نیست ولی بسیار دلنشینه:))
    +لطف داری تو
    پاسخ:
    قااااابل شماااارو ندارنـــ 
    +فداااااااای تو♥
  • علی اصغر
  • واقعا عالی بود
    آفرین و صدها آفرین بر بانو خانم
    تصویر هم عجب چشم اندازی داره
    شاد باشی شاد و شاد
    آباد باشی آباد و آباد
    غم هات شوند همه برباد
    زندگی بی غمت آرزوست

    (لبخند)
    پاسخ:
    ممنوووون 
    ممنوووون 
    ممنوووون مستر 

    شادیتانـ آرزوستـ:)))
  • فرشاد اشتری
  • سلام...
    شما که ید طولایی در شعر داری، یه تفسیر بی زحمت از : " در نمازم خم ابروی تو بر یاد آمد / حالتی رفت که محراب به فریاد آمد " ارائه میدی؟
    تشکر
    پاسخ:
    سلام 
    اومدم بگردم یه جواب مناسب براتون پیدا کنم دیدم چقدر بحثه سر این غزل حافظ 
    خودتون مطالعه کنید هربرداشتی کردید ماهم در جریان بذارید :)))


    http://ganjoor.net/hafez/ghazal/sh173/
  • (ک) (شباهنگ)
  • اشعار طنز بسیار زیبائی انتخاب میکنید..
    خیلی لطیفه..اول فکر کردم آهنگ با 
    صدای خانم مرضیه است ..
    ولی آقای قربانی هم خوب اجرا کرده..مرسی..و
     همیشه شاد باشید
    پاسخ:
    ممنووووونم قابلی ندارنـ 

    تو وب شما فک کنم با صدای مرضیه شنیدم اون خیلی قشنگ تربود اما خودم همیشه اینوگوش میدم و برا جلوگیری ازتکرار با صدای قربانی گذاشتم :)
    اینم گوش کن
    گل پونه هاااا نامهربانی آتشم زد آتشم زد 
    دیوانه‌ام آتش به جانم واااهاااای
    پاسخ:
    این که عاااااالیهـــ 
    قرار بود بذارمش با صدای بسطامی 

    خخخ اون واااااهاااای آخرش خیلی تاثیر گذاربود ^_^
    :-*:-*:-*
  • شیکسون (^_^)
  • چه هنجارشکنانه و شوریده پوریده بود :))
    رسوای زمانه شده اصلا :))))
    پاسخ:
    ^_^
    دیگه چه کنیم :))
  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام غزاله خانم...
    با اجازه شما میخواهم پاسخ به سوال بعضی دوستان را که از شما در مورد معنی
    شعر حضرت حافظ پرسیده اند بدهم...باید عرض کنم که.
    برای درک این اشعار باید اول معانی..لغاتی مانند..
    خط و خال ..ابرو..و محراب ...ولعل لب ..و    چشم میگون خُمار..و نرگس بیمار
    خیمه زلف شب  و...بت و  ..ترسا ..ترسابچه..و مغ..و  مغبچه..و زُنّار .....و
    خرابات ..و  خانهء خَمّار...و غیره را در نگاه عارفانی چون حافظ و سعدی
    مولانا.. و عطار..و سایر بزرگان ..فهمید...پش
    یشنهاد میکنم برای درک این مطالب.. به کتاب با ارزش گلشنِ راز شبستری
    مراجعه فرمایند...در ده صفحه آخر این کتاب به زیبائی و بطور کامل 
    همه چیز شرح داده شده..و اگر برای دوستی مشکل است مراجعه به کتاب
    بنده میتوانم بطور مختصر در هر پست راجع به یکی از این واژه ها توضیح دهم
    سپاس از توجه شما...سرفراز باشید..غزاله بانو
    پاسخ:
    دست شما درد نکنههههههههههه خیلی خیلی لطف کردید 

    ممنووووونم 

    (^_^)

    عااالی بود

    پاسخ:
    عالی شمایی جانم :*♥

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی