دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

بیا لباس هم باشیم و

دکمه دکمه 

روی تن هم بوسه بدوزیم

دلم می خواهد

دست من در آستین تو باشد

دست تو در آستین من

طوری که عطر تنمان گیج شود

و آغوش ، نفهمد چه کسی 

آن یکی را بیشتر از

آن یکی دوست دارد

راستش را بخواهی

من از این جنس سردرگمی ها

که نمی دانی، تار

عاشق تر است

یا پود...

خوشم می آید


"رسول ادهمی"




+اندکی صبر again ...:|

+من نام تو را به مادرم می گویم ^_^

+دریا چیز خوبیه اگه محتاج بقیه نباشی 

+گفتم کاش زمستون تند بگذره حالا داره تندتر ازتند می گذره جانم یه نفس بکش :|

+گوشیدنی قدیمیه کیفیت بهتر دم دست نبود:))))

  • ❤️ ...

نظرات  (۹)

عکس و تکس عالی بود مرسی
پاسخ:
mer30
عروس من باش 
دیگر هیچ لباسی برازنده ی اندام مرمرین تو نیست
آغوش من تمام قد
تو را در بر خواهد گرفت
نه حریری
نه یراقی
نه دکمه ای
و نه هیچ و هیچ
آنچه هست تمام مردانگی من است که تن پوش و نگین زنانگی توست
در آغوشم بکش ،
جوری که نفهمم
تفاوت خودت با خودم را !
یا ندانم این تویی یا من ؟!
هیچوقت عشقتان را ابراز نکنید
ابراز کنید دیگر تمام است :)
پاسخ:
دقیقااااااا
  • پسر خوشحال
  • عالی.....
    لباس هم باشم خیلی جمله قشنگیه...
    پاسخ:
    مرسی :))
  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام..
    سردر گمی در تار و پود...
    انتخاب بسیار زیبائی  هم در شعر.
    هم آهنگ مرحوم بدبع زاده..عالی

    پاسخ:
    متشکرم بسیااااااار قابلی نداشتـ:)
  • علی اصغر
  • بانو خانم بسیار زیبا و عالی بود

    و آغوش ، نفهمد چه کسی

    آن یکی را بیشتر از

    آن یکی دوست دارد
    پاسخ:
    مرسی مسترررر:))
    نمی دونم اسمش رو میشه گذاشت تله پاتی یا نه 
    چند باره که میام وب شما قبل از اینکه آهنگی که گذاشتین باز کنم 
    قبلش اون آهنگ تو ذهنم  پخش میشه مثل امروز که داشت شد خزان پخش میشد که وقتی دیدم آهنگ شد خزان گذاشتین خیلی تعجب کردم O_O 
    پاسخ:
    چقدر خوبـ واقعا :))))
  • (ک) (شباهنگ)
  • ممنون از لطفتون..
    من نمیتونم بشنوم..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی