دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

یک بخش از دیوار اتاقمه 

رو استیکرا یه قسمت از غزل های مورد علاقم نوشته شده 

هر استیکر نشون دهنده یه رنج یا شادی غیر قابل نوشتن تو زندگیمه 

داستان استیکرا هیچوقت حتی تو سررسیدمم نوشته نشده 

عمرشون از دوسال هست تا چند ساعت 

هرشب همشونو میخونم بعد میخوابم 

میخونم که یادم باشه تو این مدت چی گذشت 

چه اشتباه هایی کردم

و یادم نره که زندگیم لحظه های خوبیم داشته که براشون باید خداروشکر کنم 

آهنگ رفتم که رفتم باصدای افتخاری یادآور بدترین روزایی که تا امروز گذشت 

یادآور خریت های محضی که شاید نیاز بود تو زندگیم انجام بدم 


+اون دوتا برگه A4 ها هم دوتا از بهترین متن هایی هستن که برام فرستادن توصیف خودمن دوسشون دارم 

امیدوارم هیچوقت مجبور نشم بکنمشون 

کندنشون ازدیوار به معنی پایان همه احساساتمه 

هروقت کچل کنم ایناهم ازدیوار میکنم :)))


  • ❤️ ...

نظرات  (۱۰)

این یاداداشت کاغذ صورتیه غزله ؟ 

میگفم چطور این همه شعر قشنگ بلدین :) 

آفرین خیلی کار قشنگیه این نت برداری ها !!!
پاسخ:
آره غزلن 

ممنووون:)))
ان شاء الله به جایی برسید که ارزوشو دارید

موفق باشید
پاسخ:
ممنونم همینطور شما 

ممنوون :))
  • پسر خوشحال
  • عجب!
    از اینهمه خاطره جلو چشت افسرده نمیشی؟
    پاسخ:
    میشم نه مث قبل 
    هرچند همش منفی نیست یه سری مربوط به حماقت هاست که نیازه یادآوری بشه 
    چندتا دفتر نوشتی؟
    پاسخ:
     دفتری که کامل باشه فقط یکی اون یکیشم تا ته امسال تمومه 
    کندند برگ های سفید٬ به عنوان بهترین متن ها که فرستاده از طرف خودتونه به همه احساسات پایان میده و کچل کرد مصادف میشه با کندن و در نتیجه پایان احساسات...
    اگر کچل کنید دلیلش چیشت؟؟؟
    پاسخ:
    :)))

    یعنی دیگه هیچ حسی به هیچ چیزی تو دنیا ندارم 
    افرین غزاله‌خانم تا پایان سال یه دفتر تکمیل میکنی
    پاسخ:
    اوهوم :))
    ممنونـ
    آرزو ‌میکنیم با غروب ماه صفر تمام غصه هایتان غروب کند و شادی ربیع بر قلبتان طلوع نماید٬ پس بشارت باد بر شما پایان صفر و مبارک باد حلول ماه ربیع الاول
اللهم صل علی محمدوآل محمد و عجل فرجهم...
    آرزو ‌میکنیم با غروب ماه صفر تمام غصه هایتان غروب کند و شادی ربیع بر قلبتان طلوع نماید٬ پس بشارت باد بر شما پایان صفر و مبارک باد حلول ماه ربیع الاول
اللهم صل علی محمدوآل محمد و عجل فرجهم...
    پاسخ:
    ممنوووووونم عزیزدلم همینطور برای شما 
    ولی من وقتی کچلم با احساس ترم :))))
    پاسخ:
    میدونم خواهرمم اینجوریه 
    اما من نه :)))

    زنی‌ با موهای سیاه

    با بارانی سیاه

    با شال گردنی سیاه

    با کاغذی در مشت

    رویش نوشته

    " تو بهانه شعر‌های منی"

    زنی‌ که دل به بارانی خیابان‌ها میدهد

    میرود

    میرود

    میرود

    و زیر لب می‌خواند

                               " دعا کن بر نگردم "

                                  زنی شبیهِ من



    +خوبه که آدما حقیقت زندگیشونو به یاد میارن همیشه

    آدم باید همه اتفاقای خوب و بد زندگیشونو قبول کنه 

    منم اینکارو کردم ولی نه رو دیوار.توی دوتا دفتر که لحظه لحظه عمرمو توش نوشتم...

    از وقتی که لازم شد بنویسم...

    درک آدم بهتر میشه به پذیرش حقیقت های مهم و ......


    پاسخ:
    آووووووووووووووورین 
    میدااااااانم میداااااااانم 

    هعییییییییییییی

    ماهم شاگرد شماییم دیگهـ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی