دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

زخم ها بسیار اما نوشداروها کم است

دل که می گیرد تمام سِحر و جادوها کم است

 

هر نسیمی با خودش بوی تو را آورده است

بادها فهمیده اند اعجاز شب بوها کم است

 

تا تو لب وا می کنی زنبورها کِل می کشند

هرچه می ریزی عسل در جام کندوها کم است

 

بیشتر از من طلب کن عشق ! من آماده ام

خواهش پرواز کردن از پرستوها کم است

 

از سمرقند و بخارا می شود آسان گذشت

دیگر این بخشش برای خال هندوها کم است

 

عاشقم ، یعنی برای وصف حال و روز من

هرچه فال خواجه و دیوان خواجوها کم است

 

من همین امروز یا فردا به جنگل می زنم

جرأت دیوانگی در شهر ترسوها کم است!

 

|رضا نیکوکار|



+گوش کنیـــد♥

  • ❤️ ...

نظرات  (۱۰)

  • پسر خوشحال
  • خخخخییییییییییییییییییییلللللللللللللللللیییییییییییییییییییی باحال بود
    دمت گرم......
    پاسخ:
    ممنوووووووونم 

    دم شماهم گرم 
    از عکس گرفته تا شعر پسندیدیم
    زیبا بود
    (خنده)
    پاسخ:
    ممنوووووووونم بسیاااار (قهقههO_O)
  • (ک) (شباهنگ)
  • ممنون از انتخاب زیباتون...
    اینهم رباعی که در وصف خودم سروده بودم ..تقدیم به پست شما
      گفتم به صفِ بهشتیان خواهم شد
                همسایهء کاخِ قدسیان حواهم شد
      از روزنِ دل ناله برآمد و گفت
                مهمانِ شبِ دوزخیان خواهم شد..
    پاسخ:
    خواهش میکنم 

    ممنوووونم 
    خیلیییییییییی عاااااالی موفق باشید 
    زیبا بود..‌ تشکر
    زیبا بود..‌ تشکر
    پاسخ:
    مررررررسی جاااااااانم 
    بشکن دل بی نوای ما را ای عشق 
    این ساز شکسته اس خوش آهنگ تر است...

    پاسخ:
    بهــ بهــــ :))))))))))))

    عالی بود مثل همیشه!

    پاسخ:
    ممنووووونم جانم 
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • بسیار عالی!
    من معمولا همایون گوش نمیدم ولی قشنگ بود و روح نواز !
    متن هم با توجه به این موضوع که دوباره از عشق گفتین و من از عشق بدم میاد نمیدونم چی بگم...
    پاسخ:
    ممنوووووونم 
    قابلی نداشت 

    چرا بدتون میاد ؟!
    کاشکی گم شده بود این دلِ دیوانه ی من
    پیش از آن روز که گیسوی تو پیدا می کرد
    ای که در سوختنم با دلِ من ساخته ای
    کاش یک شب دلت اندیشه ی فردا می کرد
    عمادخراسانی
    پاسخ:
    خیلی قشنگهـ خیلی خیلی خیلی 

    ممنوووووون بسیااااااار 
  • فرشاد اشتری
  • جامی و بتی و بربطی بر لب کشت 
    ین هر سه مرا نقد و ترا نسیه بهشت...
    وبلاگ دلنشینی دارید
    پاسخ:
    متشکرم بسیار 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی