دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

چشمت افسونگر دلهاست به افسانه قسم

باده در چنگ تو رسواست به پیمانه قسم

شمع در مکتب عشاق که شد چله نشین

سوختن را زمن آموخت به پروانه قسم

چون پریشانی زلفت که کند رقص حریر

پیچ وتابی به دل انگیخته برشانه قسم

تو همه سنگ شدی آینه دل گر چه شکست

باز افزود تو را جلوه به آینه قسم

بی تو متروکه و بی رهگذرست کلبه من

با تو آباد شود کلبه به ویرانه قسم

گفت مجنون به جبین مهر جنونم نزنید

عقل درمانده عشق است به دیوانه قسم



+شاعرش یادم نیست بازهم :|


+همه چیز بر خلاف تصوراتم یهو بد میشه و یهو بدجور عالی با من سرجنگ داره O_Oدر غیر ممکن ترین حالت زندگی همه چیز ردیف میشه 


+گوش بدید( امید است لذت ببرید^_^)


  • ❤️ ...

نظرات  (۱۴)

عاشق  این اهنگشم
پاسخ:
به به چه عاااالی ^_^
  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام بانو ..خیلی ممنون ..
    این غزل بسیار دلنشین و همه توصیفها بسیار در جای خود استفاده شده..
    و اما آهنگ هم خاطره انگیز  ...آیا این تاج اصفهانی بود ؟
    خیلی ممنون از انتخابتون....
    پاسخ:
    سلام 
    خواهش میشه 

    ممنون قابلی نداشت 

    نه این از سرهنگ زادست 

    خواهشششششش میشه بازهم :)))
    بسیار زیبا بود
    حالت عاشقی بهم دست داد
    (خجالت)
    (خنده)
    پاسخ:
    ممنووووونم
    خب شمام بهش دست بدید این مسئله رو ختم به خیر کنید ان شاالله :-D
    والا الان زندگی با همه سر جنگ داره... شمشیرو از رو بسته نامرد...
    پاسخ:
    دقیقااااااا آقا دقیقااااااا
  • تنهای تنها
  • شعر زیبایی بودآهنگش رو هنوز گوشندادم ولی
    :))))
    پاسخ:
    ممنوووووونم 

    عیبی نداره سرفرصت بگوشید:))))
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • آهنگه چقدر قدیمیه !!!!
    بنان اصلشو خونده؟؟؟
    اون خیلی باحالللللللهههه!
    ولی عشق خیلی کلا مسخرس....
    :((
    پاسخ:
    آره خیلی 

    نمیدونم کی خونده اصلشو این قدیمی ترینی بود که پیدا کردم بازهم میگردم ببینم کی خونده 

    ولی عشق اصلا مسخره نیست :|
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • کلا به قدیمی ها علاقه مند هستین؟
    یه حس خفنی دارن این آهنگای مجاز قدیمی ... فکر کنم بخاطر اینه که کامل از دل بلند شدن   براهمینم به دل میشینن...
    ولی عشق کلا خیلی مسخرس .... :|
    :((
    پاسخ:
    آرههههه خیلی دوس میدارم قدیمیارو 

    واقعا پر معنی خوش ریتم همه چی تمومین خلاصه 

    ولی عشق کلا اصلا مسخره نیست اصلا و ابدا :||||
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • ازین سری پست ها بیشتر بذار و حتما ازین آهنگای باحال توش باشه که فیض ببریم!
    باشید تا رستگار شویم.
    پاسخ:
    چشممممممممم حتمااااا 

    ان شااللهــ^_^
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • این آهنگه تو فیلم اولین شب آرامیشم بود من از اون فیلمه یادمه و باش خاظره دارم که خیلی قشنگ و با کیفیتم خونده شده...
    پاسخ:
    منم از همون فیلمه تو ذهنم مونده 
    اما اونو یکی غیر سرهنگ زاده خونده من با صدای این میخواستم 
    که چون قدیمیه بی کیفیت ازآب دراومده 
    قنگ بود لذت بردیم...
    پاسخ:
    قابلی نداشت نازگل ♥
    واقعا این صفحه کلیدها ببین چگونه کلمات رو زشت ظاهر میکنن٬ کلمه قشنگ را چگونه زشت رو کرده است(قنگ) خخخخ
    من از خجالت در حال آب شدن...
    پاسخ:
    ای جاااااان فداااااااایه تارموت جانم ^_^
    فدای قلب مهربونت...
    پاسخ:
    خداااااااااااانکنه عزیزدلم ♥
    من اینجــــــا بیـــــــــــدمــــــــــ خخخخخ

    چقدر متنت خوشگل بود غزالم..فیض بردیم بسی♥♥♥
    پاسخ:
    خخخخخخخخ اااااا چرا زودتر خودتو نشون ندادی؟!!!:-D

    مررررررسی عشقممممممم قربونت برم من ♥

    سلام فوق العاده بود

    ولی یکم دلم گرفت نه بخاطر شعر بخاطر

    این که این همه ادم این شعر رو خوندن

    ولی هیچ کس نفهمید شعر مولاناست

    بله شاعرش مولاناست

    وقتی شاعری با مقام ایشون فراموش میشه

    از ما قراره چگونه یاد کنند

    #پسر_آبی

    پاسخ:
    👌🏻👌🏻👌🏻

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی