دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

مست اگر با دست خالی راهی میخانه است

احتمالاً در سرش یک فکر بی باکانه است

عقل دارم!- بیشتر از آنچه لازم داشتم-

هر که از دیوانگی دل می کند دیوانه است!

پیش چشم آشنایان هرچه میخواهی بگو

سختی تحقیر پیش مردم بیگانه است!

راه خود را کج کن و قدری از آنسوتر برو!

هرکجا دیدی سری آرام روی شانه است!

من نمیدانم چه سرّی دارد اینکه در دلم –

هرکه مهمان می شود در حکم صاحبخانه است!

اینکه در آغوش من بودی دلیلی ساده داشت:

گنج معمولاً میان خانه ای ویرانه است


#اصغرعظیمی_مهر




+روز خوب یعنی امروز خبرای خوشی که منتظرش بودیم شنیدیم و حالا نفس راحت حداقل تا صبح فردا 

++میتونم خجالتی نباشم اما بازهم هستم :|

نه شدید اما زیاد

به مشاور نیازه برای درمان عایا O_O ؟!

+++آدمی که زیر بار حرف زور بره تا ته عمرش با دخالت بقیه روبرو میشه هیچوقت نباید حرف زورو قبول کردحتی اگر مامان بگه زور زوره دیگه :\


++++یک عمر پریشانی دل بسته به مویی 

تنها سرمویی ز سر موی تو دورم 

ـ دروغ گفته بیشترازاین حرفا دورم


+++++عاشق شدید؟!تعبیرتون از عشق چیه ؟!بهش معتقد هستید ؟؟


-حال ما با دود و الکل جا نمیاید رفیق 

زندگی کردن به عاشق ها نمیاید رفیق 



+بازهم خداروشکر هنوز حواس خدا هست 

"زندگیتون پر آرامش"




+گوش کنید 



+عنوان کاملا بی ربطه اما مورد علاقه منه ^_^

  • ❤️ ...

نظرات  (۶)

چه قشنگ و چه زیبا
خدا رو شکر که روز خوبی داشتین
خوشحالم بسیار
پاسخ:
ممنوووووووونم بسیار 

^_^مرسی :)))))
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • طولانی بود نخوندم :d
    خواستی وب منو دنبال کن !
    پاسخ:
    همین صداقت هم خوبه :-D

    چشم
  • تنهای تنها
  • من در زمینه اینکه متوجه باشی عشقت اذیت نشه عقل رو بیشتر ترجیح میدم
    اما عشق چنبره زده رو دلم نمی تونم هم کاریش کنم
    پاسخ:
     درستهـ 

    ای بابا :\
    اره اعتقاد دارم.
    برای همه اتفاق میفته
    پاسخ:
    هوووومممممم خوبه:)))

    نه همه ی همهـ ...
  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام.غزل زیبا ولطیفی بود ممنون..
    عشق تا وقتی عشقه که به وصال نرسیده باشی..
    وصل عشق را نابود میکنه...
    پاسخ:
    سلام ممنونم 

    همیشه نه هرچند ممکنهـ
    سلامممم
    خواهش میکنم انرژی رو از وبلاگ شما گرفتیممم :)
    همینطور شما هم موفق باشی ^_^
    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم لطف دارید 
    خیلی ممنووووووونم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی