دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

زن های عاشق نمی میرند

سرگردان می شوند

درون زمان

اتاق

خانه

زنهای عاشق نمی میرند

تنها چشمان شان را می بندند

نفس نمی کشند

قلبشان را نگه می دارند 

تا چشمان تو باز بماند

و قلب تو بزند

زنهای عاشق سرگردان می شوند

حول و حوش جهان یک مرد


|وداد بنموسی|




+ یک نفر مست پیش می آید 

باده دردست پیش می آید 

"عاشقی" جرم نیست آی مردم 

اتفاق است پیش می آید 

:)

  • ❤️ ...

نظرات  (۲)

اولی که دخترونه بود نمیتونم نظری داشته باشم... :)
دومی هم... همونطور که گفتید... بعله گاهی پیش می آید... :)
پاسخ:
:)

بعلهـ:)))))))) 

چوخ گوزل(بسیار زیبا)
پاسخ:
ممنوووووونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی