دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

روووووووز خوووووووووب یعنی امروووووز 

روووز بارونی شااااااد

بر خلاف فکر دیشبم امروز عاااالی شد 

شنیدن صدای پر انرژی بانو همه چیو عوض میکنه 

از طرفیم دیدن چهره شاااااااد بقیه سر ظهر و خندیدن و چرت و پرت گفتن 

بعدشم پیام طولانیا یعنی دیگه عالی دیگه عالی 

امروز بیرون میرم به احتمال 80٪ تنهایی 

نمیتونم منتظر بقیه بمونم تا چکمه های تازه بخرن بعد بیان بیرون :\

هوا که هنوز مخصوص چکمه نیست آخه چیه میخواد بپوشه :\آی اماااااان 

روز همه عااااااالی عاااااالی 

پر از انرژی ^_^


  • ❤️ ...

نظرات  (۵)

آآآره امروز خیلی باحال بود... یه خورده سرد هست ولی اونم با لباس گرم پوشیدن درست میشه... خیلی باحاله... خیلی آروم و یواش یواش بارون میاد...
پاسخ:
بله بله خیلی 

بارونش تنده هنوز آروم نشده یه کوچولو استپ میزنه باز دوباره شر شر شر 
  • مهدی اصغری
  • بعله
    پاسخ:
    :)

    میــــــدونـے چرا بغــــــل کردن قشنگـﮧ؟ چوטּ طرف راســــــتت

     

    قلب نیست همیــــــشـﮧ خـالــــــیـه وقتــــــــے بغلــــــش میــــــڪـنـــے

     

    قلـــب اونـﮧ ڪـــﮧ  پُــــــرش مــــے ڪــنـــــــﮧ!!!

    پاسخ:
    بهههههههه بههههههههه منم که عااااااااشق بغل ♥_♥

    همیشه عاشق بارون بودم,دلم میخواست زیر بارون بدوم و جیغ بزنم,حالا اینکه هیچوقت اینکارو نکردم بماند ولی هنوزم دستمو از پنجره ی اتاقم میبرم بیرون و وقتی اولین قطره ی 
    بارون میوفته رو دستم ازته دل ارزو میکنم همه زیر این بارون خوشحال باشن!!
    مرسی که بهم سرزدی
    پاسخ:
    مرسی از تو مهربووووون 

    ان شااللهـ زیر همه بارونای عمرت شاد شاااد شااااد باشی از ته دلتـ 
    به به کلا
    به این بارونای معرکه.
    کاش تهران بودی و میدیدمت.
    من پنج شنبمم اونام :|
    پاسخ:
    اوووهوووووم ^_^واقعا به به 

    آره کاش بودم 

    حالا به اونایی که میبیننت حسودیم میشه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی