دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

کنارم باش فقط باشی 

نگن حرفاش دروغ بوده 

یه عشق نیمه کاره داشت 

یه چشم انداز بیهوده 

 


منیره حسینی



ـ من کنارتم نگران نباش 

 +نگران نیستم وحشت زده ام 


خوشیا براش پایدار نبوده حق داره وحشت کنه خب:)

  • ❤️ ...

نظرات  (۳)

بـهـلـه...
پاسخ:
baalee 
  • ♥♥♥ Ⓢ♥♥♥
  • سلام
    زیبا بود غزاله بانو
    پاسخ:
    سلام 
    ممنووونم خیلی 
    اربعین پای پیاده حرمت می چسبد 
    پای تاول زده زیر علمت می چسبد
    همه لذت دنیا به دلم تار شده
    یک سفر پای پیاده حرمت می چسبد 
    تو مرانم ز در و دست کسی وامگذار 
    که اگر می‌کُشی‌ام زهر غمت می چسبد
    من که خود معترفم بر گنه و تقصیرم
    پای میزان عمل لطف کمت می چسبد
    منتهای همه عشق گدایان شده‌ای
    در قیامت برحق شافع شدنت می چسبد
    پای من نیست اگر لایق طوف حرمت
    اربعین پای پیاده حرمت می چسبد
    پاسخ:
    عاااالییییههههه بانووووو ♥

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی