دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

آدم‌ها عاشق ما نمی‌‌شوند ،

آدم‌ها جذب ما می‌‌شوند.

در لحظه‌ای حساس حرف‌هایی‌ را می‌‌زنیم که شخصی‌ نیاز به شنیدنش داشته.

در یک لحظه ی حساس طوری رفتار می‌‌کنیم که شخص احساس می‌‌کند تمام عمر در انتظار کسی‌ مثل ما بوده! 

در یک لحظه ی حساس حضور ما ، وجودِ شخص را طوری کامل می‌‌کند که فکر می‌کند حسی که دارد نامی‌ جز عشق ندارد.

آدم‌ها فکر می‌‌کنند که عاشق شده اند. آدم‌ها فکر می‌‌کنند بدون وجود ما حتی یک روز دوام نمی‌‌آورند.

آدم‌ها فکر می‌‌کنند مکمل خود را یافته اند. ... آدم‌ها زیاد فکر می‌‌کنند.

آدم‌ها در واقع مجذوب ما می‌شوند و پس از مدتی‌ که جذابیت ما برایشان عادی شد ، متوجه می‌‌شوند که چقدر جایِ عشق در زندگی‌‌شان خالیست ... می‌‌فهمند در جستجوی عشق‌های واقعی‌ باید ما را ترک کنند.

تمامِ حرفِ من اینست که کاش آدم‌ها یاد بگیرند که "عشق پدیده‌ای حس کردنی است نه فکر کردنی" و کاش بفهمند که بعد از رفتنشان، عشقی‌ را که فکر می کرده اند دارند چه می‌کند با کسانی‌ که حس میکرده اند این عشق واقعی‌ ‌ست.


"نیکی‌ فیروزکوهی"

  • ❤️ ...

نظرات  (۷)

  • ایلیا سلطانپور
  • عالیه
    عشق!!؟
    پاسخ:
    ممنونم 

    بلهـ عشق ...
    امیدوارم که از کامنت های زیادم ناراحت نشده باشین!
    پاسخ:
     نه اصلا خیلیم جالبه برام
    دوباره همه ی خط کشی های مغزم به هم ریخت: فکر می کنم تنها محرکی که انسان را رو به جلو رانده است نفرت بوده است نه عشق!

    بیشتر مردها سن‌شان که بالا می‌رود رمانتیک می‌شوند و عاشق‌پیشه… نمی‌دانم چرا من نفرت‌پیشه شده‌ام… به مرد بودنم شک کنم یا به پیر شدنم یا به تعبیرم از عشق؟!


    پاسخ:
    به تعبیرتون از عشق 
     نوشتاری از مارسل پروست در مورد عشق

    "حسادت عاشق،برای تن معشوق نیست،بلکه برای ترس از این است که معشوق،دغدغه ی فکری دیگری غیر از عاشق داشته باشد.

    مرگ وعشق 

    پروست،عشق رامانند یک بیماری می داند،مانند یک تب؛یک بیماری که سرانجام درمان می شود ودر حقیقت،می میرد.

    دلیل آن هم چیزی جز جدایی عاشق ومعشوق نیست.و می گوید: "عشق زمانی می میرد که به آتش تب ،سوخت نمی رسد "

    ودرجایی دیگرمی گوید:"عشق،امری کاملا باطنی و مربوط به نفس خودما است و ما موجوداتی را دوست داریم که خود،آنها را آفریده ایم.

    تا عشق را توی لوله آزمایش یا زیر میکروسکوپ نبینم به وجودش ایمان نمی آورم حتا اگر در حال گاز گرفتن لب هایم باشد!

    .

    .

    شب شیک

    درسته که آدما عاشق نمیشن...چون اگه عاشق بشن از زمین و زمان متنفر میشن
    عشق فقط برای خداست .... عشقای امروزی مثل خوردن غذا و بعد عوق زدنه...نه سر داره نه ته...فقط یه شکسته همین
    پاسخ:
      آره واقعا تعبیر خوبی بوووود بانووووووووووووی من ♥

    اما همیشه اینجور نمیمونه :)
  • فرزند آدم
  • آدمها عاشق نمیشوند؟؟؟؟؟؟
    ولی میشوند.......
    پاسخ:
    همیشه عاشقی نیست 

    ولی آره می شوند :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی