دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

یه عکسه خالی با یادت

هوای تو هنوز اینجاست

میخوام راهی بشم بازم به حسی که برام زیباست

تویه راهی شدن حالم منو راهیه برگشت کرد

نشد عاشق بمونیم ما

بیا خوبی کن و برگرد

نشد حرفی بگم از عشق تو باید زود میرفتی

یه حرفی موند میونه ما نه من گفتم نه تو گفتی

واست بیتابه بیتابم ندارم از تو هیچ سهمی

تو حالم رو نمیفهمی چرا اینقدر بی رحمی

من از عشقه تو اینطور سر به این جاده نگاه کردم

باید بودیو میدیدی چقدر من اشتباه کردم

نمیشه یاد تو برد از همین روزایه پر حسرت

یه راز ناتمومی موند از این عشق و از این عادت



#امیر_عظیمی 

+معتادم به این آهنگ 

فوق قشنگهـ  

  • ❤️ ...

نظرات  (۳)

  • ایلیا سلطانپور
  • سلام
    پر از احساس بود

    پاسخ:
    سلام 

    خیلی ممنونمـ
    این آهنگه هم خیلی با شعوره ...حرف دل بود ازون خفناااااا

    پاسخ:
     آفرین دقیقااااااا بدجووووور 
    بـه دلــَم میگویـَم :
    آטּ یوســِفی هم که برگــَشت
    به کنعانَش استثنا بـود
    تو غمـَت را بـُخور :(
    پاسخ:
    اوهوم :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی