دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

نه فقط خنده‌ی شیرین و تکی داری تو

اخم‌های تُرُش و با نمکی داری تو

چقدر ناز و قشنگ است صدایت، نکند

در ته حنجره‌ات نی‌لبکی داری تو

با دلی گرم رسیدم به تو اما افسوس

از بد حادثه، طبع خنکی داری تو

می‌فرستی پی سیبم سر شاخی یک روز

روز دیگر هوس شاپرکی داری تو

ساده بودم چه کنم من که نمی‌دانستم

پشت این ناز و اداها کلکی داری تو

کار چشمان تو این بود که بازی بدهند

وسط عشق چه چرخ وفلکی داری تو!

اینهم از بخت بد این دل پر زخم من است

که در آهنگ صدایت نمکی داری تو

خوب شد در گذر عشق تو دیوانه شدم

این وسط حداقل شاعرکی داری تو

خبری از دل آواره ی من آورده ست

گوشه‌ی باغت اگر قاصدکی داری تو


"قاسم صرافان"



بی ربط :

+ وه چہ شود اگر شبى

بر لبِ من نهى لبى

تا بہ لبِ تو بسپرم

جانِ بہ لب رسیده را


+دل عاشق شد، بابایش را درآورد

طرف هول شد، صدایش را درآورد

زنی شلوار شوهر را دو تا دید

ز پایش هر دو تایش را درآورد!


+بشنوید (خوانندش زنهـ)

(برقصید حسااااااابی^_^)

  • ❤️ ...

نظرات  (۱۲)

  • پسر خوشحال
  • مثل همیشه عالی
    عجب آهنگی(خخخخخخخخ)
    پاسخ:
    ممنونـــ:))

    قابلی نداشتـ:-D
    هر سهتا شعر مفیوض کننده آفرین آفرین آفرین 
    مخصوصا غزل اولی !!!

    این پست رو گذاشتم تو پیوندهای روزانه :)))
    پاسخ:
    مرسی مرسی مرسی 
    قابلی نداشتـ^_^

    بسی باعث خوشحالیستـ:))))
  • (ک) (شباهنگ)
  • قسمت دوم پست و آهنگ ..
    برای من بسیار دل نشین بود ..
    ممنون از شما
    پاسخ:
    قاااابلی ندااااشت 
    خواهش میشه 
    مرسی ازشما مستر 
    من کمی عاشق بودم
    دارم عاشق تر می شوم

    پاسخ:
    آفرین با شیب ملایم عاشق شوید :))))
  • زهرا (عشقم نیره)
  • عالی
    پاسخ:
    مررررسی ♥
    ینی من عاشقا فتانه ام قری ِ قری میخونه آ :)
    چقدر خوب که پست گذاشتی دلمان پوسیده بود :))
    پاسخ:
    ای جاااانـــ ^_^

    قربون دلتونـ خانوم گلـ♥ـ
  • پسر خوشحال
  • آخه بگم خدا چیکارت نکنه
    آهنگه رو گذاشتم وسط آهنگام یهو پلی میشه از فاز غم دیگه اصلا متحول که هیچ یهچیز نابودی فارغ از دنیا اتفاق میفته...
    قر کمر یکی از چیزهاشه که قابل بیانه
    پاسخ:
    خوووووبه دیگهههههه 
    ماهم همینطوریم 
    همه همدردیم :-D
    قر بدید تا میتونید 
    بسی عااااااااالیستـــ اصن :)))))
    هم نامهربونه
    هم با دیگرونه
    هم ...
    عالیه عالی
    پاسخ:
    خخخخ 
    مررررسی :-D
    قابلی نداشتـ ^_^
    از شعر قاسم صرافان خوشمان آمد غزاله جان...
    پاسخ:
    قابل تورو نداشت جان دلم ♥
    جان ِ دل :9 خوبی گلم جان؟
    پاسخ:
    مرسی عزیزدلم 
    خوب باشید خوبیم ♥
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • ممنون از  تذکر بخار خواننده زن:)
    پاسخ:
    خواهچ 
    مرسی بانوی گل
    پاسخ:
    فداااااااات جاااان دل ♥

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی