دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

تا به‌حال طعم بی‌خیالی را چشیده‌ای؟

ملس است و دلچسب

چقدر می‌نشیند به جانت

و دلآرام و دلشاد از تمام اتفاقات اطرافت لذت می‌بری،

از صبح‌های بی‌تشویش،

صدای گنجشک‌ها،

گلدان‌های شمعدانی پشت پنجره،

از نوشیدن فنجانی چای با طعم زندگی

و رقص واژه واژه شعر بر لبانت

و در آخر از سکوت شبهای بی‌دغدغه

بی‌خیال باش جانم!

نگذار رد پای خاطرات روحت را لگدمال کند

بگذر از تمام تلخکامی های روزگار

لبخند بزن

عمیق نفس بکش

و جان ببخش به تمام لحظه‌های بی‌جانت.

بی‌خیال باش جانم!

+سارا قبادی



+به بیخیالی زدنم آدمو خسته میکنه 

گاهی ضعیفم و الآن وقتیه که خیلی ضعیفم:)


+پنجره بازه بااینکه هوا سرده اصن حاضرم سرما بخورم فعلا هیچی برام مهم نیست

ـ بازم بگو بیخیال :)


+من دلم تنگ شده فاجعه را میفهمی؟

- زمان فهمیدنش گذشتـ 


+بغضی بین گلو مانده و جان میگیرد



+گاها آدم بی درکیم :) درحال حاضر ازاین بیشتر ازمن انتظارنمیره :|

  • ❤️ ...

نظرات  (۳)

عه:)

+من دلم تنگ شده فاجعه را میفهمی؟

- زمان فهمیدنش گذشتـ

چرا گذشتههههههه؟:///

پاسخ:
چون فقط یه لحظه طلایی وجود داره برا درکش وقتی بگذره دیگه گذشته 
آدم یاد میگیره بعدش که چجوری دل تنگشو خودش آروم کنه 
من که نمیتونم از این یه مورد منعت کنم چون خودم همیشه بیخیالی طی میکنم
گیج بودنتم دوس;) 
پاسخ:
به فدات عزیزم 
همه گاهی احتیاج دارن بی درک باشن
پاسخ:
واقعا بی درک !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی