دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

چه کسی خواهد دید

مردنم را بی تو ؟

بی تو مُردم ، مُردم...

گاه می اندیشم

خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید ؟

آن زمان که خبر مرگ مرا

می شنوی، روی تو را

کاشکی می دیدم

شانه بالازدنت را

بی قید

و تکان دادن دستت که

مهم نیست زیاد

و تکان دادن سر را که

عجیب !‌ عاقبت مرد ؟

افسوس

کاشکی می دیدم

من به خود می گویم:

" چه کسی باور کرد

جنگل جان مرا

آتش عشق تو خاکستر کرد ؟


+حمید مصدق




+اصن انصاف نیست شب انقده قشنگ باشه آخه اینهمه یعنی!!!O_O

انصاف نیست دل اینهمه تنگ باشه 

انصاف نیست استاد آمار فردا بخواد سوال بده 

انصاف نیست که تو بهار سردم باشه و نتونم پنجره اتاقو باز بذارم 


امشب هیچی منصفانه نیست :))))

ولی خوبه:)

  • ❤️ ...

نظرات  (۲)

دنیا اصن منصفانه نی اما امیدوارم با تو منصفانه برخورد کنه رفیق:) 
پاسخ:
ای به فدات جانان ♥
:((بح بح
پاسخ:
جان جان 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی