دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

دوست داشتن که تغییر نمی کنه ،
رنگ عوض نمی کنه !
یه نگاه به من بنداز ...
از صبح که بیدار می شم تا بی خوابی نیمه شبام
همش با تو می گذره 
انگار که فقط تو بی منی
اما من با تو ام 
وفادارِ وفادار 
انقدر دوسِت دارم که حتی فکر و خیالت
سر جلسه ی امتحانم ولم نمی کنه !
راستی تو چی ؟
همه ی شبایی که خوابتو می بینم 
منم به خواب تو میام ؟
تو ام شده بخوای کسی از جنسِ من ، خودِ خودِ دیوونگیای من ،
کنارت باشه ؟!
شده تو دلت وقتایی که بارون میاد اسممو صدا بزنی ؟
دلت بخواد با من بری شمال
با پای برهنه رو شن های ساحل قدم بزنی ؟
یا کسی که باهاش سالگرد ازدواج تو جشن می گیری 
من باشم ؟
من دیوونه شدم یا تو ام ... ؟
من شبای تولدت انقدر قدم می زنم که این دلتنگی
 از گلوم پایین بره ...
گاهی عکساتو می بینم و بعد سعی می کنم 
فراموشت کنم و دل بکنم !
اما دوست داشتن که رنگ عوض نمی کنه 
می کنه ؟! 
اگه عوض می کنه چرا برای من عوض نمی شه
اگه عوض نمی شه 
چرا 
چرا
برای تو عوض شد ؟

 +ساینا سلمانی 


+ ای کاش کسی باشد و کابوس که دیدی 
در گوش تو آرام بگوید خبری نیست 
یا کاش کسی باشد و آرام بگوید: 
دستان من اینجاست ببین دردسری نیست 


+انقدی پست نذاشتم پست گذاشتن یادم رفته بود :\
چند دفعه به اشتباه پستو پاک کردم :|
ـ خداقوت خودم که :-D
  • ❤️ ...

نظرات  (۱۴)

  • کائنات نویس
  • هی....
    پاسخ:
    هعی لولهـ گاز...
  • ( ک) شباهنگ
  • دوستان شرح پریشانی من گوش کنید 
    داستان من و حیرانی من گوش کنید 

    روزگاری من و دل ساکن کویی بودیم 
    ساکن کوی بت عربده جویی بودیم 

     آهنگ خاطره انگیزی بود ممنون 
    پاسخ:
    ممنون برا شعر عاااالیتون 


    قابلی نداشت خواهش موسیو 
  • محمد حسین
  • این آهنگ ها یکم به سن و سال شما نمیخوره آدم فکر می کنه
     وب یه دهه 40 رو میخونه ((: 

    والا... 

    +عوارض پیری و آلزایمره :دی 
    پاسخ:
    عیبی نداره فکر شماست و شما آزادین هرجور میخواین فکر کنین ^_^
    ازکجا معلوم یه دهه 40 نباشم اصن؟


    والا too... 

    + ها آره آره گمونم :-D

    مرا ز باده ی نوشین نمی‌گشاید دل

    که می به گرمی آغوش یار باید و نیست

     


    جالب و زیبا

    پست حوصله میخواد و وقت ...

    امون از درگیری ذهنی :-(

    پاسخ:
    عاااااالیه عشق 

    دقیقاااااا :((
    عزیزم چقد خوشحال شدم پست گذاشتی...
    پاسخ:
    قربونت برم مهربون جانم 
    خدای من چه اهنگ خوبی عالی عالی عالی
    پاسخ:
    قابلی نداشت گلی بانو مرسی عزیزدلم 
    فدای تو ...
    پاسخ:
    قربونت جانانـ
  • منتـــظر المـهـدی۳۱۳
  • :'(
    پاسخ:
    :)
    تنها چزی که تغییر نمیکنه تغییره!

    پاسخ:
    خوب گفتینـ :)))
    مرسی بانو
    پاسخ:
    فداااااااااا
    والا خواهر والا
    پاسخ:
    جان جان ^_^

    ای کاش کسی باشد...

    پاسخ:
    کسی خواهد بود ♥

    خدا هم همیشه on time 

    خیالت تخت گلی 
    لایک
    پاسخ:
    مرسی
    تو خوب میبینی عزیز دلم:-* 
    پاسخ:
    فدااااوت بشوم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی