دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

رفتنِ تو شروع فاجعه بود

روز مرگِ تمام باورها

ساختن... خواستن... و دل بستن

روز نَفی تمام مصدر ها!...


قاصدک ها چه بی خبر رفتند

زندگی بوی بی کسی می داد

درد و رنجی که عاشقش بودم

داغِ عشقی که نه... نرفت از یاد!


خنده ها را خلاصه می کردم 

گریه ها را بلند و طولانی...

پنجره... اشک... مثنوی... تردید

و همان حالتی که می دانی!


سالها بعد رفتنِ تو هنوز

روز و شب مثلِ شمع می سوزم

من هنوز ابتدای هر شعرم

چشم بر قابِ عکس می دوزم!


درد دل های من فقط با توست

وقتی از روزگار دلگیرم

تا دلم تکیه گاه می خواهد

اول از تو سراغ می گیرم!


من الفبای عشق می دانم

نیستی تا تو را بلد باشم

چاره ای نیست بعد تو باید

با زمین و زمانه بد باشم!...


دل من باز قصه می بافد

کاش این قصه واقعیت داشت

کاشکی قهرمان این قصه 

از دلم بار غصه بر می داشت!...


ـ سودابه طهمورثی  

++از دست گریه های خودم خسته می شوم

از دست تو که با نَوَسانم نساختی

از زندگی که زندگیم را به باد داد

از اینکه بعدِ من تو خودت را نباختی


من از خودم که خسته نشد از تو خسته ام

از این غرورِ بین دوتامان همیشه سَد

از اینکه خواستم که تو باشی ولی نشد

از این همه دعا که به جایی نمیرسد


من از سوال ساده ی "خوبی" کلافه ام

خستم ازین جواب دروغی که "بهترم"

می ترسم از کسی که بفهمد هنوز هم...

با گریه های نیمه شب از خواب می پَرم


ـ اهورا فروزان


+++ 

لب من عطر تورا دارد و من میترسم 

  نکند مادرم از بوسه مان بو ببرد



++++هرروز که به آلبوم 30 سالگی احسان گوش میدم بیشترتر دوسش دارم 

اگه گوشش دادین کدوم آهنگو بیشتر دوس داشتین؟


#گوشیدنی 

  • ❤️ ...

نظرات  (۱۳)

لایییییییییک
پاسخ:
ممنونــ
قاصدک ها چه بی خبر رفتند...:((
همه اندوه این شعر را حس میکنم..
پاسخ:
خوبهـ...
مرررسی 

خیییلی اهنگی که گذاشتی قشنگ بود

پاسخ:
ممنونم جانا قابلی نداشت 
چهارپاره ی قشنگی بود ممنون:) 

عکس ولی مناسب پسرای مجرد و عذب ((: نبود :دی
پاسخ:
مرررررسی موسیوقابلی نداشت 

معذرت طلب مینمایم از حضور پسران مجرد خوبه ؟!:-D
چ جالب منم راجع ب فاجعه رفتن نوشتم... 
زیبا بود
پاسخ:
مررررررررسی عزیزجانم 
  • حامد عبدالهی
  • واقعا شعر زیبایی بود
    شعر اولی ...

    پاسخ:
    آره خیلی 
    عنوان پست جزو اهنگای تاپ البوم بود 
    خدایی عالی بود
    +نمیدونم چندتا قایق..
    پاسخ:
    اوهوم خیلی 

    + هیچکی نمیدونهـ:)
  • محمدمهدی کریمی
  • سلام عالی بود.
    موفق باشید.
    پاسخ:
    ممنون 
    بنویس
    ننوشتن دوستانم ناراحتم میکنه ...
    مرسی عزیزم
    پاسخ:
    نبینم ناراحتت کنه چیزی گلی 

    نمیتونم هنوز بنویسم :)نوشتن جون میخواد حتی اگه یه کپی پیست باشه 
    عکس:))))
    قشنگ بود
    خوشمان امد...دنبال شدید^_^
    پاسخ:
    مقسسیییی مادام 
  • ( ک) شباهنگ
  • سلام بانو غزاله ..
    بسیار سپاسگزارم از محبتتون و اینکه جویای حال بنده 
    بوده آید و ممنون که مرتب به وب تشریف میاوردید..
    پاسخ:
    سلام موسیو 

    خداروشکر که خوبین خداروشکر 
    اره 30سالگی عاااالی بود
    فک کنم بخاطر تولد سی سالگیشون البوم دادن
    پاسخ:
    اوهوم حقا 
    گمونم ^_^

    مرسی از توجه و نظر♥
    عالی
    پاسخ:
    چشاتهـ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی