دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

فکر کن! پشت هم دعا بکنی

تا سرت روی شانه اش باشد

می رود تا تمام خاطره ات

دو، سه خط ، عاشقانه اش باشد


فکر کن! آخرین نفسهایت

زیر باران شبی رقم بخورد

عشق یعنی که رفته باشد و بعد

حالت از زندگی به هم بخورد...


+پویا جمشیدی


++شده ست حال تو را تا غریبه مى پرسد

فقط سکوت کنى در جواب گریه کنى؟


و عشق چیست به جز اینکه سالها هر شب

کنار بالش خود وقت خواب گریه کنى


+سعید صاحب علم


+گوشیدنی ندارم :)



جون میکنیم برا همه چیزا برا رسیدن و نرسیدن به هرچیزی باید جون بکنیم 

خسته شدم حتی از شادیای الکی که برا خودم ساختم 

همیشه خودم به هرکی رسیدم گفتم از آرزوهات دست نکشیاااااا ادامه بده خدا کمکت میکنه 

حالا نوبت خودم که شده بااینکه میدونم خدا هست و هوامو داره اما دست کشیدم ازهمشون 

دلم خالی شد از آرزو 

هرچی به ما رسید نشد که بشه 

به درک بازهم به درک 

زندگی ادامه داره هنــــــوز که هنـــوزه :)

حالا با یه مدل متفاوتـ


+بازهم خداروشکر :))

  • ❤️ ...

نظرات  (۵)

آره خب به درک،بذار حواسشون به بقیه باشه..مثلا حالا چی از آدم کم میشه اگه بفهمه کسی دوسش نداره..ب خدا
پاسخ:
کی کیو دوس نداره؟
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و زندگی رو ادامه بدی!
پاسخ:
سلام شما یکم جا زدن حرف نو ، حرف نوگوش بده 

:)
  • حامد عبدالهی
  • باز هم تلخ اما چه میشه کرد؟...!

    ازین تکرار در تکرار بیزارم
    ازین نامی که نهاده اند: "زندگی"


    انسان ذاتا کمال جوئه و اگر رسیدن به چیزی رو در راستای کمال خودش بدونه، حتی عقل هم تسلیم فرمان دل میشه. اینجاست که عقل در وادی حیرت سرگردان میمونه و عشق میشه راهنمای عقل. اما اگه بهش نرسه، با کمبود مصیبت بار ارگانی مواجه میشه! یعنی انرژی به شدت نزولی...
    اما باز چه میشه کرد...
    دلخوشم به خدایی که میبینه تلاش کردیم ولی نزاشتن
    خودش هم الان میدونم ناراحته از اینکه اینقدر تلاش کردیم و میشد، اما دیگری نخواست...
    پاسخ:
    بلهـ 
    ممنونـ از حضورتونـ موسیو :)

  • حامد عبدالهی
  • راستی اگر شنیدنی لازم داشتین، میتونین به قسمت موزیک باکس منو سری بزنین. البته فعلا تعداد شنیدنی ها کمه اما گلچین شده ست.
    ممنونم
    پاسخ:
    خیلی ممنون حتمنی سر میزنم 
    شمام به گوشیدنی های ما بگوشید اگر دوست بداشتید 
    شعرای پویا جمشیدی مو به تن آدم سیخ میکنه ://
    پاسخ:
    آی گفتینااااااااااا :\\

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی