دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

مجنون شدم ، دیوانه ، لیلایى بیاور  

بیزارم از دیروز ، فردایى بیاور  

من درد هایت را خریدارم به جانم  

اصلا برایم بغض و تنهایی بیاور  

انجیلى از شعر و غزل در سینه دارى  

اعجاز کن ، شعرى مسیحایى بیاور  

سر میگذارم روى پاهایت بخوابم  

چیزى نگو ، با  بوسه  لالایى بیاور 

گفتم که ، من دیوانه ام ، جدى نگیرى!  

چیزى نمیخواهم فقط چایى بیاور


+مسعود سلطانلو



++ خودت پاشو بریز :)

+++ گوش کنیـــــد 



+-چجوری میشه روزای خوب رو فراموش کرد و به زندگی عادی برگشت؟

  • ❤️ ...

نظرات  (۶)

سلام
شما دنبالیده شدید ما رو بدنبالید ممنون 
پاسخ:
بدنبالید باشد که رستگارشوید 

:)
قشنگ بود
پاسخ:
مرسی مسافـر 
حالا یه بار چای خواسته تو ذوقش نزنید :دی 

والا... 
پاسخ:
تو ذوقمون زدنـ :دی 

والا...
خودت پاشو بریز...
 جواب زیبایی بود همچنین آهنگ..
پاسخ:
مرسی خیلی 

قابلی نداشت 
^_^
پاسخ:
:)
مرسی از این که شعر بنده رو خوندید و خوشتون اومده .چایی هم نخواستم :)
پاسخ:
مرسی ازشما :-D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی