دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

قسم خوردم به چشمان تو هرگز دل نمی‌بندم

کمک کرده غرورت تا بمانم پای سوگندم

نبوده بین ما حتى نگاهی و همین یعنی

به قانون حیای عشق پابندی و پابندم

میان عشق و اشک از روزهای دور پیوندی‌ست

پر از اشک است چشم من که لبخند خداوندم

چه بی‌چون و چرا دستت سپردم اختیارم را

منی که سخت استدلالی و لجباز و یک دنده‌م

دل من با خیال وصل تو آرام می‌گیرد

تو اقیانوس آرامی و من غوغای اروندم

کنارت کشف‌های تازه‌ای از عشق خواهم داشت

تو یک مضمون بکر و نابی و من یک هنرمندم

تو مجنون باش اما بین من فرق است با لیلی

نخواهد بود سهم هیچ‌کس غیر از تو لبخندم


"بشری صاحبی"


+یک نگاه یار من 

می برد صبرو قرار من 

کند شکار دل و جان من 

مثال شیر نـــــــر

بگوشید♥


+سه تا از آهنگایی که تو play list دارینو تقریبا هرروز گوششون میدین بگیدماهم بگوشیم :)))

  • ❤️ ...

نظرات  (۱۲)

  • (ک) (شباهنگ)
  • خیلی تصویر قشنگ و عاشقانه ای ..بانو..
    آهنگ هم دلنشین...
    تا مرا نرگسِ مستت سوی میخانه کشید
    از منِ دلشده مست دلِ دیوانه  رمید..
    پاسخ:
    خیلی ممنوووونمـ 
    قابلی نداشت 

    به بهـ عالی مررررسی 

    کمک کرده غرورت تا بمانم پای سوگندم

    عالــــــــــــــــــی
    پاسخ:
    خیلی ممنون 
    چاووشی افسار 
    یاس ادامه میدم
    پاشایی جاده یکطرفه
    پاسخ:
    به به 
    مرسی نوشتید 
  • فرشاد اشتری
  • چه شعر زیبایی
    بیا بازم از آرش ای پی!
    پاسخ:
    خیلی ممنونم 
    وای چقدر شعرت قشنگ بود

    آهنگای پلی لیستم:

    بجز خدا کسی نیست از هایده

    شهرزاد از محسن چاووشی

    زیارت آل یاسین فرحمند

    هیچ ربطی هم به هم ندارن :))
    پاسخ:
    قااااابل شمارو نداره خانوم خانوماااااااااا ♥

    چه آهنگایی 
    به به ^_^
    چه شعر زیبایی بود
    با آواز خوندم و دلم وا شد
    (لبخند)
    پاسخ:
    قابلی نداشت 
    به به 
    خداروشکر 
    play list???

    قسم به شعر "بلیغ" نزارقبانی
    به عطر روسری تو، به سیب لبنانی

    کشیدن تو به یک شعرکار حافظ هاست
    گلم تو شاخه نباتی خودت نمیدانی

    دو چشم میشی ات ای ماه گله ی گرگند
    بگو گرفته نگاهت چقدر قربانی

    حجاب داری و خوب است چادرت اما
    شده مرام من امشب کمی رضاخانی

    بیا که از تو بنوشم شراب شیرازی
    بیا که از تو بگیرم گلاب کاشانی

    خودم کنار تو هستم بگیر دستم را
    بریز چایی تازه، غزل نمی خوانی؟
    پاسخ:
    واااااااااااااااای عاااااااالی بوووووووود موسیو 
    دم شمااااااا بد جوری گرم خیلی مرسی ^_^
    گوشیدیم...وچه قـــــــــــــــــــــــدر زیبا ممنون از انتخابت....جناب قربانی فوق العادست
    پاسخ:
    قابلی نداشت جان دل 
    آره واقعا جیگره اصن ^_^

    پسر هشت ساله‌ای مادرش فوت کرد و پدرش با زن دیگری ازدواج کرد. یک روز پدرش از او پرسید: «پسرم به نظرت فرق بین مادر اولی و مادر جدید چیست؟»

    پسر با معصومیت جواب داد: «مادر اولی‌ام دروغگو بود اما مادر جدیدم راستگو است.»

    پدر با تعجب پرسید: «چطور؟»

    پسر گفت: «قبلاً هر وقت من با شیطنت هایم مادرم را اذیت می‌کرم، مادرم می‌گفت اگر اذیتش کنم از غذا خبری نیست اما من به شیطنت ادامه می‌دادم. با این حال، وقت غذا مرا صدا می‌کرد و به من غذا می‌داد. ولی حالا هر وقت شیطنت کنم مادر جدیدم می‌گوید اگر از اذیت کردن دست برندارم به من غذا نمی‌دهد و الان دو روز است که من گرسنه‌ام.»



    چه دردنـــــاکـــــــــــــ:((
    پاسخ:
    واااااقعا :(((((
    عااالیییییییییییییییی
    پاسخ:
    مرسی 

    تواین شعرای قشنگو ازکجا میاری که دلم ادمو اینقدر باز میکنه!

    سلام اخر از احسان خواجه امیری

    من هنوز همونم از ارش ای پی و مسیح

    چرا رفتی از همایون شجریان

    پاسخ:
    فداااااااای دلت جانم 
    اینستا 
    یه سریاشم بقیه چون میدونن شعر دوست دارم میفرستن 
    تلگرامتم اگه نصب باشه کلی کانال باحال برااین شعرا هست :-***
    در هرحال شما لطف داری عزیزدل جانم ♥

    اون چرا رفتی عشقههههههههههههههه 
    غزاله کجاست؟؟؟؟؟
    چرا دیگه از این شعر و آهنگای قشنگ نمیذاره....هاااان؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    هستم همین گوشه دنیا جانم :-****

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی