دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

چشم من، چشم تو را دید ولی دیده نشد
من همانم کہ پسندید و پسندیده نشد

یاد لبهاے تو افتادم و با خود گفتم:
غنچہ اے بود کہ گل کرد ولی چیده نشد

من نظربازم و کم معصیتی نیست ولی
چہ بسا طعنہ ‌زدنهاے تو بخشیده نشد

اے کہ مهرت نرسیده ست بہ من، باور کن
هیچکس قدر من از قهر تو رنجیده نشد

عاشقت بودم و این را بہ هزاران ترفند
سعى کردم کہ بفهمانم و فهمیده نشد

"سجاد سامانی"

+به کسی چه این صدا 
کارش از تو خوندنه 
یا که کارهرشبم 
با گریه بیدارموندنه 
باز میخونم ازتو که 
دوستت دارم خیلی زیاد 
تو همون حس قشنگی که 
دلم عمری می خواد 

+ به طور واضحی دلم تنگه و نمیتونم به زبون بیارمش گیر کرده تو دلم 
+امروز به این نتیجه رسیدم که اگه یه سریامون به خوابیدن اینهمه اهمیت نمیدادیم بی شک آدمای خیلی موفق تری بودیم :)
مطمئن شدم امروز 
خوابیدن در طول روز فرصتای زندگیو میپرونه حالا هرچقدرم میخواد لذت بخش باشه باز به اون باختنه نمی ارزه :))


  • ❤️ ...

نظرات  (۱۱)

اخ که چقدر موزیکش قشنگه
:(
پاسخ:
قابل شمارو نداااااشت  :))))
می ارزه ولی خیلی حال میده خواب مخوصا سر صبح :))) 

+انتخاب شعرها عالی آفرین :) 
پاسخ:
نمی ارزه خدایی 

حال که میده هرچیز باحالیم معمولا مفید نیست :\

+مررررررررسی آفرین به خودتونـ:)
  • (ک) (شباهنگ)
  •   غزل و تصویر هر دو قشنگن.. مرسی
    قسمت دوم...
     در قمار زندگانی عاقبت ما باختیم 
     گرچه تک خال محبت در بساط انداختیم
    پاسخ:
    خیلی ممنوووووونم قابلی نداشت

    مرررسی بسیااااااااااار 
    کل متن خیلی قشنگ بود مخصوصا شعر اولش
    الان که آهنگشو نمی تونم گوش کنم ولی گوش دادم راجع به اونم میگم.
    پاسخ:
    ممنووووونم بسیااااااار 
    سلام بانو خانم
    غزل قشنگی بود و به دلم نشست
    تصویر و شعر بعدی و متن دلنوشته هم قشنگ و زیبا بود
    ان شاء الله همیشه شاد و عاشق و سبز بمانی
    پاسخ:
    سلام مستر 
    ممنوووووون کلی زیااااااد 

    بازم مرسی همینطور شما :))))))
    دخی جان مثه همیشه بود عالیِ عالی:)
    پاسخ:
    مرسی خانوم گلـ♥ـ
  • زهرا (عشقم نیره)
  • زیبا
    پاسخ:
    مرسیییییی ♥
  • فرشاد اشتری
  • چه شعر قشنگی...
    پاسخ:
    خیلی ممنونـ
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    شما که شاملی بی چون و چرا :)
    *****
    پاسخ:
    نمیتونم وبتو بازکنم خانوم گلی 
    از دیروز هی فیلترشده برام نشون میده 
    مرسی بابت رمز بازشد میبینم ظاهرا که قسمت نیست :-***

    اوووف که کاش میتونستم خوابمو کم کنم!

    پاسخ:
    ای کاش میشد هممون میتونستیم ♥
  • مهدی ابوفاطمه
  • لایک
    موفق و سربلند باشید
    پاسخ:
    خیلی ممنون 
    همینطور شما 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی