دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

گاهی دلم برای تو تنگ می شود 

اما نه عکس یادگاری داریم 

نه آلبوم مشترکی که آن را نگاه کنم 

انگارهمیشه جای تو در عکس هایم خالیست 

گاهی دلم برایت تنگ میشود 

برای ترانه هایی که باهم نخوانده ایم 

برای دستی که دستانم را لمس نکرده

برای جیغ هایی که ازشدت خوشحالی وسط خیابان نکشیده ایم 

حتی 

برآی آن پیرزنی که سرش را از پنجره بیرون نیاورده و داد نزده کهـ ؛ هیس!

مگر خواب و آسایس ندارید؟

گاهی دلم برای تو تنگ می شود 

این گاهی انگار بوی همیشه به خود گرفته 

نمی آیی ؟

+امشب بعد یه مدت تقریبا طولانی بازهم قصه شنیدم 

آخرین قصه شنل قرمزی بود 

امشب چوپان دروغگو 

میدونم خیلی گیر بیخودیه که یکیو مجبور کنه آدم قصه بگه 

اما واقعا دلچسبه ^_^

یه موقع هاییم شدید بچه میشم :)

واقعا میشینم انقده غر میزنمو گریه میکنم تا اونی که میخوام بشه :)))


+تشنه وصل توام مشتاق دیدار توام

ساقیا کامم بده عطشان و تبدار توام

روی خود بنما وجود خویشم از یادم ببر

بخت من بگشا که من عمری گرفتار توام


+اگه چیزی که میخوام بهم نرسه خودم میرم بهش میرسم نمیتونم همش تو زندگیم منتظر رسیدن آرزوهام باشم :)

+گوشیدنی فعلا ترجیح دادم نذارم 

+ببخشید پست طولانی شد :|

+هرجا حس اضافی بودن داشتم پا پس کشیدم بازهم میکشم :)

  • ❤️ ...

نظرات  (۱۰)

  • فرشاد اشتری
  • زیباااااا
    پاسخ:
    ممنونم 
  • (ک) (شباهنگ)
  •   باز هم خدارو شکر.که یکی هست..
     وقتی غر میزنید و گریه میکنید.. 
      آرزوهاتون را بر آورده کنه..
     + شعر خیلی قشنگیه..
      + آفرین به این اراده ..قوی
    پاسخ:
    چون هست غر میزنم 
    آرزوهامونمیتونه برآورده کنه فعلا 
    60٪ از بچه بازیامو پاسخ میده :) 

    +ممنون 
    +ممنون 
  • روز خوش رو باید ساخت
  • گاهی کارهای نکرده خیلی بیشتر از کارهای کرده اذیتت میکنه وقتی موقعیتش فراهم بود و انجامش ندادی...
    اگه اینا رو دنبال خودت حمل کنی روز به روز سنگین تر میشی باید سر هرر پیچی از پنجره بندازیش بیرون...
    پاسخ:
    دقیقااااااا
  • محمد ابراهیمی
  • بغض و کینه‌ی آدم بدا 
    نسبت به آدم خوبا،
    زینتِ آدم‌ خوبا است.

    امام عسگری علیه السلام

    پاسخ:
    :))))))))
  • علی اصغر
  • راستش من هم خیلی کودک تشریف دارم
    کلا عالی بود
    شاد باشید
    پاسخ:
    خوبه دیگه ^_^
    ممنون همچنین 
    اخ جونم غر زدن ولوس بازی :) من میمیرم براش..
    پاسخ:
    خوبهـ اگه همپا باشه یکی ^_^
  • اثــــــــمر
  • سلام عـــــــزیزم

    خوبی؟؟ :)



    پاسخ:
    سلام اثمر عزیزم 

    مرسی شما چطوری گل گلی جونم ؟؟♥
  • اثــــــــمر
  • معجزه زندگی دیگران باش !
    بیقرار باش برای شادی ساختن در زندگی انسان ها ..
    دست های خدا باش برای برآوردن رویاهای انسان دیگری..
    خنثی نباش!
    بی تفاوت نباش!
    اگر دیدی کسی گره ای در کارش دارد و تو راهش را میدانی سکوت نکن !!
    اگر دستت به جایی می رسید دریغ نکن !!
    این قانون کائنات است ..
    معجزه زندگی دیگران که باشی ،
    بی شک کسی معجزه زندگی تو خواهد بود ..
    لطفا کمی آهسته تر از کنار هم عبور کنیم ..



  • اثــــــــمر
  • گفتمش بی تو دلم می میرد
    گفت با خاطره ها خلوت کن....
    گفتمش خنده به لب می میرد
    گفت با خون جگر عادت کن.... 
    گفتمش با که دلم خوش باشد؟
    گفت غم را به دلت دعوت کن.... 
    گفتمش راز دلم را چه کنم؟
    گفت با سنگ دلت صحبت کن!
    I was recommended this web site by way of my cousin. I'm no
    longer positive whether or not this submit is written through him as nobody else recognize such
    distinctive about my trouble. You are incredible!
    Thank you!
    پاسخ:
    عامو تو چی چی میگویی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی