دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

زن که باشی گاهی کم می آوری دست هایی را که مردانگی شان امنیت می آورد و شانه هایی را که استحکام آغوششان لمس آرامش را به همراه دارد
دست خودت نیست زن که باشی گاهی دوست داری تکیه بدهی ، پناه ببری، ضعیف باشی ، دست خودت نیست زن که باشی گهگهاه حریصانه بو میکنی دستهایت را شاید عطر تلخ و گس مردانه اش لا به لای انگشتانت باقی مانده باشد
 زن که باشی گاهی میزنی زیر گریه که دلش بلرزد و صدایت کند: بانو
 دست خودت نیست زن که باشی گاهی رهایش می کنی و پشت سرش آب می ریزی و قناعت می کنی به رویای حضورش به این امید که او خوشبخت باشد
 دست خودت نیست زن که باشی همه ی دیوانگی های عالم را بلدی
میتوانی زیر لب ترانه بخوانی و آشپزی کنی
میتوانی جلوی آینه موهایت را شانه کنی و حس کنی نگاهش را 
میتوانی ساعتها به امید گره خوردن شال دور گردنش ببافی و در هر رج بوسه بکاری برای روزهای مبادا که کنارش نیستی
زن که باشی باید صبور باشی مدارا کنی و با همه ی بغض ات لبخند بزنی
زن که باشی هزار بار هم که بگوید:دوستت دارد!!! بازهم خواهی پرسی:دوستم داری؟؟؟ و ته دلت همیشه خواهد لرزید 
زن که باشی هرچقدرهم که زیبا باشی نگران زیباترهایی میشوی که شاید عاشقش شوند
زن که باشی هروقت که صدایت میکند:خوشکلکم!!! خدا را شکر میکنی که درچشمان او زیبایی 
دست خودت نیست زن که باشی همه ی دیوانگی های عالم را بلدی...
+همیشه به آدم هایی که براتون باارزشن بگید که دوسشون دارید حیفه زمان از دست بره حتی اگر توغمگین ترین حالت زندگیتون هستید حتی اگر بی حوصله این بازهم بگید :))))
  • ❤️ ...

نظرات  (۷)

  • روز خوش رو باید ساخت
  • اره واقعا....
    هعیییی
    خیلی قشنگ بود...
    :(
    آهنگه هم جالب بود منو برد به سالهای دانشجوییم
    پاسخ:
    خیلی ممنون 

    آهنگ رو تونستید دانلود کنید؟!لینکشو تصحیح کردم همین الآن :\
    در هرصورت ممنونم 
    موزیکِ زیبا نوشته دلچسب :)
    گلم جان چند ساعتی نت گردی کردیم مستی را با صدای بانو هایده پیدا کنیم برایتان نبود :) مطمئنید ایشونم خوندن؟
    پاسخ:
    خیلی ممنون بانوووو 

    دست شما درد نکنهههههههه راضی به زحمت نبودیم بخدا روایت هست که خونده 
    اما واقعا پیدا نشدنیهـ متاسفانه 
    مرررررسیاااااا جان دل کلی زحمت افتادی ♥:-*****
  • روز خوش رو باید ساخت
  • خخخخخخخ
    من یه آهنگ دیگه گرفته بودم.....
    پاسخ:
    آها ^_^
  • (ک) (شباهنگ)
  • غزاله بانو  سلام
    رویای خوبیه...
    حیف که این روزا دیگه پیدا نمیشه
    توصیف زیبائی از عواطف یک خانم
    را  بیان کردید...عالی...
    پاسخ:
    سلام مستر
    رویا نیست :)
    مردیم که این عواطفو درک کنه سخت پیدا میشهـ

    قابلی نداشتـ
  • علی اصغر
  • سلام بانو خانم
    حس زیبایی داشت
    آفرین بر شما
    پاسخ:
    سلام 
    ممنووووووونم :)
    خیلی خوشگل بود...
    از همه بیشتر اونجایی که گفت:::: زنکه باشی همه دیوانگی های عالم را بلدی:::::
     به دلم چسبید:)))))
    واااااای وقتی باهات حرف زدم امروز خیلی خوب شد غزاله
    بعدش خوابیدم ... ولی سردردم خوب نشدهههههههههههه
    داره کله م میپوکه
    دعاکن خوب شم :(((



    پاسخ:
    قربون دلت برم من قابلی نداشت جووووووونم :-*

    آرهههههه خیلی نمیدونم چرا خونه خلوت نمیشه دلم حرف زدن جانانه میخواد ازاون تند تندا که متوجه نشی و من کلی مختو تیلیت کنم 
    اما همش همه هستن :||||

    قربون سرت بشم من ان شاالله زود خوب شی عشق جانم 
    نبینم فاطمم سردرد بکشه دردت به جونم عزیزم :((((((((((
    بلند بود حال نداشتم بخونم :دی 

    والا... 
    پاسخ:
    عب :-D نداره :)))

    ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی