دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

ﺳﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻛﻪ ﻣﺮﺍ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯼ

ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﮔﺮﻡ ﺳﺨﻦ، ﺑﺎ ﻣﻦِ ﺗﻨﻬﺎ، ﺳﺮﺩﯼ

ﻟﺐ ﺑﻪ ﺳﻮﺯﺍﻧﺪﻥ ﻣﻦ ﺑﺎﺯ ﻧﻜﺮﺩﯼ ﭼﻨﺪﯼ

ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﯼ ﻧﻔﺴﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﻛﻨﯽ ﺑﺮﮔﺮﺩﯼ؟

ﻫﺮ ﻛﺲ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺯﻭﺩ ﺗﻌﺎﺭﻑ ﻛﺮﺩﯼ

ﻣﻦ ﻛﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻤﺖ، ﺧﻮﻥْ ﺟﮕﺮﻡ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﯼ

ﻣﺎﻩِ ﺳﻴﺎﺭﻩ ﯼ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺩﻟﻢ ! ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﻦ

ﺩﺭ ﻣﺪﺍﺭ ﻫﻮﺱ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﯼ !

ﺯﻳﺮ ﺗﺎﺑﻮﺕ ﻣﺮﺍ ﮔﺮﻳﻪ ﻛﻨﺎﻥ ﻣﯽ ﮔﻴﺮﯼ

ﺍﯼ ﻛﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻣﺮﺍ ﺷﻬﺮﻩ ﺑﻪ ﺍﺷﻜﻢ ﻛﺮﺩﯼ …

"ﻧﯿﻤﺎ درویش"

 + سبو بشکست و دل بشکست و جام باده هم بشکست

خدایا در سرای ما چه بشکن بشکن است امشب

رفیقان خمره بشکستند ،ما هم توبه بشکستیم

تو هم اهل دلی بشکن که بشکن بشکن است امشب 



+گوش کنید (اگه این آهنگ رو باصدای هایده کسی تو دست و بالش داره سریع دستشو بگیره بالا برا ماهم بفرسته)



+یکی دیگه هم گوش کنید 


  • ❤️ ...

نظرات  (۶)

خیلی قشنگ پست میزاری
دمت گرمه
پاسخ:
قابل شمارو نداره 
دم شما گرم تر بدجوری:))))))
  • Z@#RA N@J@FK#ANI
  • ا اگه پیدا کردی بزا وبلاگت
    پاسخ:
    چشممممممممم
  • (ک) (شباهنگ)
  •    خدایا در سرای ما چه بشکن بشکنست امشب..
     نمیدونم چی بگم..
    بعضی وقتها بغض و سکوت بهتره..
    پاسخ:
    خدانکنه بغض کنید 
    ببخشید اگه ناراحتتون کرد O_O
  • علی اصغر
  • ای دلم خودت بشکن
    وگر نه دیگران بشکنن
    شاید دوستان نشکند
    اما دشمنان می شکنن

    زیبا بود بانو خانم
    من آهنگ هایم را کلا از دست دادم
    (گریه)
    الان آرشیو جدید درست می کنم
    پاسخ:
    گرچه هرشب استکان بر استکانت می زنند
    هرچه تنهاتر شوی آتش به جانت می زنند
    تا بریزی دردهایت را درونِ دایره
    جای همدردی فقط زخم زبانت می زنند
    عده ای که از شرف بویی نبردند و فقط
    نیش هاشان را به مغزِ استخوانت می زنند!
    زندگی را خشک-مثل زنده رودت-می کنند
    با تبر بر ریشه ی نصف جهانت می زنند
    چون براشان جای استکبار را پُر کرده ای 
    با تمسخر مشتِ محکم بر دهانت می زنند!
    پیش ترها مخفیانه بر زمینت می زدند
    تازگی ها آشکارا آسمانت می زنند!
    آه! قدری فرق دارد زخم خنجرهایشان
    دوستانت پا به پای دشمنانت می زنند



    ممنونم 
    ای بابا:(
    خب دوباره بدانید هرکدومم اگر تاریخ انقضاش سراومده بگید دوباره براتون بذارم :)
    بشکن بشکن :))))))) 

    بشکن دلم بی نوای ما را ای عشق 
    ...

    والا...
    پاسخ:
    :)))))



    والا :-D
  • فرشاد اشتری
  • سلام
    فکر کنم این مصرع : "ﻫﺮ ﻛﺲ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺯﻭﺩ ﺗﻌﺎﺭﻑ ﻛﺮﺩﯼ"، کلمه کس باید به کسی تغییر پیدا کنه تا وزنش درست بشه... 
    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم ازنظرتون میگردم ببینم شعر اصلیش کدومه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی