دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

میبرم خاطره را تا شب پیدا شدنت

صبح آدم شدنم، حسرت حوا شدنت


آمدی، آمدنت صبر و قرارم شده بود

هر نفس داشتنت، دار و ندارم شده بود


لیلی یکسره در قافیه پنهان شده ای

تو خداوند زمان بر تن انسان شده ای


به خدا خیره شدی مظهر زیبایی شد

شب به چشمان تو آمد که تماشایی شد


شمس چشمان تو این قافیه را شیرین کرد

شاهد از غیب سراسیمه تو را تحسین کرد


چشم گرگی که به چشمان سـِتـَبرم زده ای

دلربایی که به افسانه ی صبرم زده ای


آن پلنگی که به آهو نظر انداخت منم

آنکه در بازی چشمان تو هی باخت منم


من که مستعمره ام ، شعله به جانم تو بکش

قصد فتحم کن و از زیر زبانم تو بکش


تو بگو، حرف به حرفش همه بر گردن من

قاتلم باش! بیا خیمه بزن بر تن من


با سرانگشت کمی معجزه کن روی تنم

زیر گوشم تو بخوان "عاشقِ عاشق شدنم"


بغلم کن، بغلم شوق رسیدن دارد

بوسه با طعم عسل لذت چیدن دارد


قدر یک جرعه بنوشان که به عرفان برسم

من از آغوش تو تا مُلک سلیمان برسم


لب من با هوس بوسه معطر شده است 

تاب تندیس تو را دیده و کافر شده است


باغ انگور تو در فصل خزان گل دارد

بی سبب نیست که لبهای تو الکل دارد


ای بهاران همه افسون شده از عطر تنت

دو بلورین صدف آمیخته با پیرهنت


نیمه باز آن یقه و دلهره بر جان من است

بیش از این وا بشود، لحظه ی پایان من است


رشته کوه است و دلم حس پریدن دارد

هیبت قله از این فاصله دیدن دارد


تن بی تاب تو با وسوسه اش می ارزد

دکمه را باز نکن، دست خدا میلرزد


از همان شب که تراشید تو را زلزله شد

طرح اندام تو در هر دو جهان مسئله شد


تا که دستی به دماوند تو زد حیران شد

فتبارک که نه! انگار خدا شیطان شد


به گمانش همه را با تو هوایی بکند

ملکه باشی و او با تو خدایی بکند


ای لبت یکسره در وصف شکر، عین عسل

طرح اندام تو بی تابی هر بیت غزل


حضرت باکره، ای شاه خدایان جهان

ای خرامان شده از رقص تنت، چرخ زمان


دو قدم پیش بیا، حضرت منّانم باش

گره ها را بگشا، سارق ایمانم باش


روی شانه کمی از موی سیاهت بنشان

دل اگر رفت مهم نیست کنارم تو بمان


گره را باز بکن، روسری ات غمگین است

قصد عاشق کشی ات، رسم کدام آیین است؟


"پویا جمشیدی"

  • ❤️ ...

نظرات  (۱۳)

چیزی برای گوش کردن نمیزاری؟
پاسخ:
این پست انقده طولانی بود که ترجیح دادم چیزی بهش اضافه نکنم :)
  • پسر خوشحال
  • خیلی قشنگ بود
    آخی...
    پاسخ:
    ممنونـــ
    اوه خدایِ من عالی ..:)
    پاسخ:
    مرسی جاااانم ^_^
  • علی اصغر
  • سکوت

    عاشقانه

    بانو خانم

    (لبخند)
    پاسخ:
    ^_^
  • (ک) (شباهنگ)
  • هم انتخاب شما زیباست...
    هم توصیف شاعر ارجمند..
    پاسخ:
    خیلی هم ممنونممممم:)))
    بگذار سر بــه سینه ی من در سکوت ، دوست
    گاهی همین قشنگ ترین شکل گفت و گوست

    بگذار  دست های  تـــو  با  گیسوان  من
    سربسته باز شرح دهند آنچه مو به موست

    دلواپس قضاوت مردم نباش ، عشق
    چیزی که دیر می برد از آدم آبروست!

    آزار  می رسانــم  اگـــر  خشمگیــن  نشو
    از دوستان هرآنچه به هم می رسد ، نکوست

    من را مجال دلخوشی بیشتر نداد
    ابری که آفتاب دمی در کنار اوست

    آغــوش وا کن ابر! مرا در بغـل بگیــر!
    بارانی ام شبیه بهاری که پیش روست
    پاسخ:
    میگذارم سر بر سینه ات من در سکوت ، دوست 
    میدانم گاهی همین قشنگ ترین شکل گفت و گوست

    میگذارم دستانم تا با گیسوان تو 
    سربسته باز شرح دهند آنچه مو به موست

    دلواپس قضاوت مردم نیستم ، عشق
    میدانم چیزی که دیر می برد از آدم آبروست!

    آزار اگر برسانی خشمگین نمی شوم 
    از توهرآنچه به من رسد ، نکوست

    من را مجال دلخوشی بیشتر نداد
    ابری که آفتاب دمی در کنار اوست

    آغــوش وا کرده ام که تورا بگیرم در بغل 
    بارانی شبیه بهاری که پیش روست



    جوووووووونم عشق دلمممممممممم ♥♥♥
    قلبونت بشم...عکس گذاشتم...منم میخوامااااا
    پاسخ:
    خداااااااااااانکنههههه 
    آخ جوووووووووون قربونت برم خوشگلممممم 
    میفرستم یه یکی دوروز دیگه ^_^
    بوووووووس بوووووووس عشق دلممممممم ♥
    قشنگ :))
    پاسخ:
    مقسی شدیدا :))
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • برا ما مجرا خوب نی این چیزا :))
    همش صحنه داشت خخخخ
    پاسخ:
    ای بابا :)))
    شما تمام تلاشتون رو به کار بگیرید برای فیض بردن از قسمت ادبیش صحنه هارو نخونده رد کنید  
    قربونت ، voice  رو گوش دادی؟ :)
    پاسخ:
    تو صف دانلوده نظر اونم جداگانه میدم ^_^
    سیل وو پل ِ متقابلا :دی 
    پاسخ:
     :)))))))))

    :-D
    اوف مرسی برای دانلود لازم نبود اتلاین گوش میکردی خو :)
    لطف داری مرسی گلم
    پاسخ:
     نه دیگه موقعیت نبود اون لحظه باید دان میشد ;-)
    فداااااااای شما بانو♥
  • صآب خونـِ
  • سلام
    اگه دوست داشتید و موافق بودید خبر بدید که وبلاگ های هم رو دنبال کنیم :)
    + امضا صآب خونه
    پاسخ:
    :)))) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی