دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

اگر باید

زخمی داشته باشم

که نوازشم کنی

بگو تا تمام دل ام را شرحه شرحه کنم

زخمها زیبایند

و زیباتر آنکه تیغ را هم

تو فرود آورده باشی

تیغت سِحر است و

نوازشت معجزه و

لبخندت تنظیفی از قواره نور

و تیمارداری ات کرشمه ای میان زخم و مرهم

عشق و زخم از یک تبارند

اگر خویشاوندیم یا نه

من سراپا همه زخم ام ...

تـــو سراپا همه انگشت نوازش باش

"حسین منزوی"


+گوش بدید قر بدید :)

+امید داره زنده میشه یکم زیادی زوده :)

+واقعا از حس هایی که تو هرروز تو زندگیم دارم در عجبم 

یه روز غمگین و یه روز شاد 

یه روز افسرده در حد نیاز به روانپزشک و یه روز سرحال :\\\

بدجور نامتعادل شدم ^_^

تو همه این حالتا فقط یه چیز مشترکه و اونم اینه که هنوز قلبم تند تند تند میزنهـ و سر قولم هستم :))

سعی میکنم متعادل تر رفتارکنم 

حالا شما شعرو گوش کنید برقصید سر نمازم برا هم دعا کنیم یه کوچولو فقط بدجور نیازه و خیلی شدیده اثرش♥

  • ❤️ ...

نظرات  (۷)

  • پسر خوشحال
  • زندگی مثل موج دریا بالا پایین داره برای خودت یه قایق بساز و روش موج سواری کن بزار خوش بگذره نزار دنیا اذیتت کنه
    پاسخ:
    آب دریا شوره 
    گاهی که موج شدید میشه یه قطره میره زیر زبون آدم 
    حال گیری میکنه 
    اما سعی میشه کرد 
    مرسی 
  • پسر خوشحال
  • شما مگه غرغره نمک اذیت میکنه براتون 
    اون یه قطره چیزی نیست از فردا به دید خنده به اطرافتون نگاه کنید میبینید همه چی مثل یه بازی خنده داره فقط یادتون باشه شخصیت بد بازی دنیاست که می خواد حالتون رو بگیره
    پاسخ:
    آره هیچوقت غرغره نمیکنم متنفرم ازاینکار :||||
    باشه ازاین به بعد یه جور دیگه نگاه میکنم :))
    هوممم
    پاسخ:
    اوهوممم :\
  • علی اصغر
  • راستش من هم نامتعادل شدم و حالا از این در عجبم که
    چه رابطه ای بین این بدحوصلگی و شعر نوشتن هست
    (لبخند)
     کلا زیبا بود و آرزوی زیبایی ها ،عشق و شادمانی براتون
    و دوستاتون دارم

    پاسخ:
    اتفاقا خیلی رابطه هست :)))

    ممنووووونم بسیااااار همچنین برا شما مستر 
  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام ..
    نمیشه یکی سرتاپا زخم باشه 
    یکی سرتاپا نوازش..هر دو باید دوطرفه باشه..
    دعای پدر و مادر فقط موثره..
    یا اینکه خود آدم در نیمه های شب..
    چیزی را که خدا از ما میخواد به خدا بده..
    تا او هم چیزی که ما میخواهیم بما بدهد..شاد باشید
    پاسخ:
    سلام 
    میشه گاهی همیشه همه چیز دوطرفه نیست 
    این دوتا موثره چون مطمئنیم از ته دله 
    آدماهم اگه بخوان میتونن در حق هم دعا کنن 
    اگه خالص باشه موثر واقع میشه 
    شماهم شاد باشید و موفق 

    و زیباتر آنکه تیغ را هم

    تو فرود آورده باشی

    دردم ازیار است و درمان نیز هم :)

    پاسخ:
    آفرین آفرین 
    خیلیم خوب :)))

    :-****
    به جمع دوقطبیا خوش اومدی 
    پاسخ:
    خیلی ممنووووون:)))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی