دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

قصه عشق اززمین که گذشت

ازهوایی شدن هراسی نیست

پیش بینی نکن چه خواهدشد

عشق مثل هواشناسی نیست

قصه عشق وزندگی این است:

پرسه درکوچه های تکراری

شعرهایی برای ننوشتن

خوابگاهی برای بیداری


هشدااااار:

کلی طولانیه 



+اینکه چرا تو نشست شعرانه پوریا عالمی شرکت نکردم نمیدونم واقعا :\

کلا آدم موقعیت پرونی شدم تازگیا 


+یکی ازبدترین چیزاتو دنیا گریه کردن یه مرده 

خیلی دردناکه که برا چیزی غیر مرگ کسی گریه کنه ،اصلا صحنش ازجلو چشمم نمیره 

دیروز به چیزی فکر کردم که دیشب عینش اتفاق افتاد

صلاح دراینه که فکر نکنم اصلا  :|


+یه موقع بعد یه سری چیزا دیگه آدم راحت نیست :|


+بستنی بخورم خوب میشم ^_^

امروز هرجور شده یکی باید باهام بیادبریم بستنی شکلاتی با خامه بخوریم و یه جا باارتفاع زیاد بشینیم و هیچی نگیم 

فقط نفس بکشیم 

کسیم نبود تنها میرم

برا فرارازفکرای تو سرم لازمهـ:))


+ازدیشب تا حالا صددفعه آهنگ مثل همه رو گوش دادم و کم کم داره دلمو میزنه یه سره رو تکراره و هی میخونه

تو هم شدی برام مثل همه 

دلم ازت پره یه عالمهـ

تو این روزا تو زندگیم فقط غمهــ


+برید بگوشید (قدیمی جالب انگیره)

هربارکه بهش گوش میدم دلم میخواد بگم آی قربون صدات برم من :-D

خواننده زنهـ اعلام کردم که ضدحال نخوردید :)))

  • ❤️ ...

نظرات  (۱۱)

  • علی اصغر
  • آشفته بود
    امیدوارم خودتون آشفته نباشین
    (لبخند)
    پاسخ:
    merCc 

    :)
  • علی اصغر
  • راستی بانو خانم بابت آهنگ هم ممنون
    خیلی زیبا بود

    پاسخ:
    خواهش میشه قابلی نداشت مستر:))
  • (ک) (شباهنگ)
  • خیلی ممنون بانو..
    اگه دستم به خانم پوران برسه بهش میگم ..ما همیشه 
    دلمون میلرزه...
    دست ما که کوتاهه..برید حتما بستنی شکلاتی را میل کنید.
    جای ما را هم خالی..نوش جان
    پاسخ:
    خواهش میشه 

    چشم ... خیلی هم ممنون

    مرسیم از لطف همیشگیتون نظر مثبتتون 
    روزگار به کامـ
  • پسر خوشحال
  • یکی ازبدترین چیزاتو دنیا گریه کردن یه مرده 
    نمی دونم منظورتون از بد چیه؟
    چرا بده؟
    من گریه می کنم!
    پاسخ:
    خیلی دردناکه دیدنش 
    مرد تو خلوتش گریه کنه آره 
    اما طاقت میخواد دیدنش برا یه زن :)

    منظورم رسید؟!
    موزیـکِ عـالـی :) چی بگم ازش")
    ی بـار تو زنـدگیـم گریـه یِ ی مرد رو دیـدم اونم زمـانـی بود که پدرم ، پدرشو از دسـت داد واقعا دل میخـواد دیدنـش "))
    پاسخ:
    مرسیییی:)))

    الهی :(
    دقیقا خیلی دل میخواد 
    چه دل پری دارین شما :) 

    شعر اولی از یاسر قنبرلوعه !!!

    ترانه بابک که نوشتین رو گوش دادم قشنگه :) 
    پاسخ:
    کجاشو دیدینـ حالا؟!

    مررررسی ازاطلاع رسانی :)))

    خووووبهـ پس :))))
  • فرشاد اشتری
  • هرچه دل شکسته‌تر باشه، راه آدم بازنر میشه...
    ایشالا همیشه دلتون شکسته باشه!!! :-)
    پاسخ:
    چی بگم واللهـ

    خیلی ممنون:)
    مـرسی عزیزم:)
    پاسخ:
    قربون شما ♥
    شعرش بسی زیبا
    دلنوشته ت هم ... نبینم اینطوری بنویسی دیگه آآآآآآآآآآ
    یکم شاد باش خوشگل خانوم مثل قبل ...
    مثل من :)))
    حرفام یادت بیاد 
    ازین به بعد شاد بنویس قربون شکل ماهت بشم منننننننن:-*

    وگرنه موهامو مردونه میزنم ...شوخی هم نداریم :-D
    پاسخ:
    مررررررسی قابلی نداااااااشتـ کهــ^_^
    چشممممممممم

    چشممممممممم جااااانم خدااااااااااااهم نکنههههههههههه بانووووووی من ^_^♥♥♥

    تو مردونه بزن باووووووووشه دیگه ازهمون ور راهتو بگیر برو خونه بابات چمدونتم میبندم میفرستم تا بلند نشده نمیذارم بچه هاتم ببینی چی فکر کردی انگاردست خودته؟!
    دیگه برا من شاخ و شونه نکشیاااااااااا :|||||||
    موتو بزن شاهرگمو بزنم ^_^
    :-P
    برای من جذابه :| 
    بشینم یع مردی که توقع شکستنشو ندارم هی کریه کردنشو ببینم :))))))

    پاسخ:
    خوبه دیگه 
    اینجوری آدم راحت تره حداقل:)))
  • پسر خوشحال
  • من کسیو میشناسم که از این کار لذت میبرد
    خوب وللش
    پاسخ:
    آره الآن همینجاهم هستن کسایی که لذت میبرن :))
    ظاهرا دو دسته میشیم پس 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی