دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

نشود فاش کسی آنچه میان من و توست 

تا اشارات نظر، نامه رسان من و  توست


گوش کن با لب خاموش سخن می گویم 

پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست


روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید

حالیا چشم جهانی نگران من و توست


گرچه در خلوت راز دل ما کس نرسید

همه جا زمزمه‌ی عشق نهان من و توست


گو بهار دل و جان باش و خزان باش ار، نه

ای بسا باغ و بهاران که خزان من و توست


این همه قصه‌ی فردوس و تمنای بهشت

گفت و گویی و خیالی ز جهان من و توست


نقش ما گو ننگارند به دیباچه‌ی عقل

هرکجا نامه‌ی عشق است، نشان من و توست


سایه زآتشکده ماست فروغ مه مهر

وه از این آتش روشن که به جان من و توست


قروقاطی نوشت :

+ گیرم رقبا بر در تو صف زده باشند 

این بوسه مارا بده یک دانهـ صفی نیست


+شجاعت چیز خوبیهـ همیشه :)

+با آدم بی احساس هم کلام شدن وحشتناک سختهـ:|||

فعلا اولویت با سکوتهـ تا جد بزرگوارش بیاد جلو چشش:)

+بی صبرانهـ منتظر 9 شبمـ^_^

خوبه که آهنگ جدید میشنومـ♥

+نمیتونم با نظم بنویسم حتی تو سررسیدمم همه اتفاقات بی نظم نوشته میشه 

اصلا مغزم اجازه نمیده درباره یه موضوع کامل بنویسم 

وسط یکی اون یکی حرف میزنه مجبورم دربارش یه چی بگم :||||

+شنیدنیهـ♥ـ یادآوریهـ مهـ شید 

دریافت

  • ❤️ ...

نظرات  (۷)

:))
پاسخ:
:))
  • پسر خوشحال
  • نظر شخصی من میگه با آدم بی احساس دل نبندید بهتره چون وقتی ولت کنه اصلا درد نمیکشه
    ولی با نگاه صحبت کردن رو دوست دارم

    پاسخ:
    آدم بی احساس دیگه دل بستن هم داره ؟!
    آدم بی احساس ول نمیکنه ول میشه :)

    آره بسی خوبست:)))
  • (ک) (شباهنگ)
  •  هر کجا نامهء عشفست نشان من و توست..
    اشعار جناب ابتهاج همیشه پر از احساس هستند..
    ..و. من مانده ام تنهای تنها..از بسطامی..
     هردو زیبا بودند ..مرسی از زحمتتون..
    پاسخ:
    آره واقعا :))

    ممنوووون ازشماااااا 
    قابلی نداااااااشتــ
  • علی اصغر
  • بانو خانم زیبا بود
    حس عاشقونه رو خیلی دوست دارم
    (لبخند)

    پاسخ:
    مرسی مستر 
    خیلیم عالی  :)))))

    تا تو با منی زمانه با من است

    بخت و کام جاودانه با من است

    ابتهـاجِ عزیز :)


    پاسخ:
    بهـ بهـ 

    مرسی:**))
  • آقای خاص
  • همه چی رو به راه داره میشه پس... خیلی هم خوب...
    پاسخ:
    گند زده شد 
    به ما رو به راه شدن نیومده که مستر :))
    :))))
    من نزدیک به یک ماه اینو هی میخوندمش
    بعد یه شبایی رادیو فرهنگ اهنگ درخواستی داره
    هی پخش ش میکردن
    پاسخ:
    خووووووبهـ :)))
    این بیافته تو دهن آدم دهنو سرویس میکنه 
    منم یه مدت قفل کرده بودم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی