دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

ای دلبر من ای قد و بالات سه نقطه!

ای چهره ی تو در همه حالات سه نقطه


لب بووووق دهن بووووق تمام سر و تن بووووق!

اصلا چه بگویم که سراپات سه نقطه


برخیز و میان همگان جلوه گری کن

حالِ همه در حال تماشات سه نقطه


آخر به زری، یا ضرری، یا که به زوری

میگیرم از آن گوشه ی لبهات سه نقطه


چشم من و گیسوی تو (نه) چادر تو (خوب)!

دست من و بازوی تو (نه) پات سه نقطه


"تا باد صبا پرده ز رخسار وی انداخت"

این بخش خطرناک شده، کات، سه نقطه


آخر چه بگویم که توان چاپ نمودن!؟

ای بر پدر کل ادارات سه نقطه!...


" هادی جمالی "

از هردری نوشت:


+دلم 16 شهریور امسالمونو میخواد 

شاید به یه نیمچه آرزوم رسیدم اون موقع 

دور جدید کنسرتای بابک داره شروع میشه 

حالا کی باز نوبت به ما برسه خدا میدونهـ:)

یه شعر بابکی بگوشید تا قدیمیا برسه به دستم :)(کلیک)


+اینکه چرا رمز گوشیم رو "سبو"گذاشتم نمیدونم 

میخوام ازیکی بپرسم بدجوری مغزمو درگیر کرده :||

+یه آدم عاقل امروز دیدم که باوجود اینکه خودش ادامه تحصیل داده بود اما موافق بود که برا موفق شدن نیازی نیست اینهمه درس بخونی در حد نیاز کفایت میکنه :)

هرچند بخون و نخون تا وقتی منتظر کاری بیکاری مگر کارآفرین که اونم بدو تا برسی :))


+عکس خاطره انگیزه :)

  • ❤️ ...

نظرات  (۱۵)

شعرش خیلی جالبه
پاسخ:
قابلی نداره جانم ♥
ایسنتاگرام و پیچ بزم و سه نقطه :دی 


پاسخ:
نگرفتم چی شد ؟!:))
  • پسر خوشحال
  • عجب!!!!
    پاسخ:
    عجبـــ:)
    پیچ بزم شعر در اینستاگرام اینو گذاشته بود :))) 
    پاسخ:
    اااا ندارمش که من 
    برم ببینم ^_^
    ازاین به بعد ازاونجا هم بر میدارم :-P
  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام بانو
    والا دست مریزاد..
    دستتون درد نکنه حظ کردم  بعد از چندی..
    خنده رو لب ما اومد... همیشه شاد باشید.. 
    پاسخ:
    سلام 
    ممنووووونم مستر 
    قابلی نداشت همیشه خنده بیاد رو لبتون ان شاالله:)))
  • علی اصغر
  • زیبا بود
    خوب راست میگه درس کیلویی چنده
    اما من که همچنان در حال تحصیلم (ناراحت)
    بانو خانم همچنان براتون عشق گرم آرزو دارم
    (لبخند)
    پاسخ:
    ممنوووونم 
    آره آقا منم حرفشو قبول دارم 
    ان شاالله که موفق باشید 
    وای ممنووووونم همینطور برای شما ^_^
    این عالیه :*))))
    پاسخ:
    مرررررررررسی :*))))))))
    یه چیزی میگیو
    تمومش کن بیا :دی
    بابک جهانبخش :)
    پاسخ:
    یه جورایی شدی تازگیا :دی
    بهـ بهـ^_^
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • ببخشید دیگه سر نمیزنم....

    منم همیشه موافق درس نخوندن بودم و خواهم بود ان شاء الله!
    چیه خداییش  باید خیلی سخت پوست باشی تا شاید بتونی یکم مفید باشی با درس خوندن
    منظورم این نیست که درس نخونه آدم منظورم اینه که درس آموزش و پرورش و دانشگاه رو نخونه آدم.
    در عوض فقط با رفتن دنبال عناوین مورد علاقه میتونه شاهکار خلق کنه...
    پاسخ:
    ز چه رو سر نمیزنید راه وب رو گم کردید:))
    راحت باشید :))))

    آفرین دقیقااااااا اینو خوب اومدید:)))
    چقدر شعر خوشگلی...چقدرم عکسش جذاب و خوشگله
    خانوم خوش سلیقه خودمیییییی عشق جونممممم
    پاسخ:
    فداااااااای تو بشمممممم من قابلی نداشت عزیزدلمممممم ♥♥♥
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • سلام
    یه طرحی داریم
    برای آشنایی و
    با یه دوست نوجوان
    اگه شما هم توی طرحمون شرکت کنی
    علاوه بر اینکه خوشحالمون کردی،
    کمک زیادی هم بهمون کردی!
    پست "طرح یکسان سازی بکگراند ها "رو بخون لطفا ؛
    منتظر تو دوست خوبم هستم :)
  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام بانو من این پست را میتونم کپی کنم..
     برای یکی از دوستان بفرستم..؟
    پاسخ:
    سلااام 
    بله بله البتهـ که میتونید 
    ای دوستِ عزیز ای همه پستات سه نقطه :)
    جالب بود موفق باشی گل
    پاسخ:
    بسی تشکراتــ♥^_^
  • سرباز جامانده
  • جالب بود دوست داشتم. درمورد اون بحث درس خوندن هم بگم درسای آموزش و پرورش و دانشگاه رو خوندن چرا مفید نیست.!! حتی اگه باهاش کاری هم انجام نشه از نظر من لازمه.توی رشته ای که استعداد و علاقه داره فرد.
    پاسخ:
    ممنون 
    نظر شما هم محترمه بله درست میگید خب 

    شدیدااا شعر جذابی بود اشعارت رو کجا میفرستی ؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی