دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﻣﺜﻞ ﺯﻧﯽ ﺍﺯ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﺷﻮﻫﺮﺵ

ﻣﺜﻞ ﻣﺮﺩﯼ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺩﺭ ﺍﺣﻘﺎﻕﺣﻖ ﻫﻤﺴﺮﺵ

ﻣﺜﻞ ﻣﺠﻨﻮﻧﯽ ﮐﻪ ﻟﯿﻠﯽ ﺩﺭ ﺩﻟﺶ ﺑﺎﺷﺪ ﻭﻟﯽ

ﺷﻮﺭ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﺩﺭ ﺳﺮش

ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ، ﭼﻮﻥ ﺷﺎﻋﺮ ِ ﺍﺯ ﺷﻌﺮ ﺧﻨﺠﺮ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﯼ

ﮐﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻭﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﺯﺧﻢ ﻫﺎﯼ ﺩﻓﺘﺮﺵ

ﺧﺴﺘﮕﯽ ﺩﺍﺭﺩ، ﻧﺪﺍﺭﺩ؟

ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻋﻄﺮﺕ ﻫﺴﺖ ﻭ ﺑﺎﺯ

ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ ﻧﻤﯽ ﺑﯿﻨﺪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺭ ﻭ ﺑﺮﺵ

ﺳﻤﺘﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺩﯾﺪﻩ ﭘﯿﺪﺍﯾﺖ ﺷﺪ ﻭ

ﺳﻤﺖ ﺩﯾﮕﺮ ﮔﻢ ﺷﺪﯼ ﺩﺭ ﭘﺸﺖ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺗﺮﺵ

ﺍﺯ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺷﻬﺮ ﻻﺍﺑﺎﻟﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ

ﺍﺯ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻫﺎﯼ ﻫﺮ ﺳﻤﺘﺶ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺩﯾﮕﺮﺵ

ﻣﺜﻞ ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﻨﮓ ﺍﺳﺖ ﺑﺎ ﻣﻌﺸﻮﻗﻪ ﺍﺵ

ﺳﺮ ﺑﻪ ﺭﺍﻫﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﻭﺭﺵ

ﻻﺟِﺮَﻡ ﻓﺮﺟﺎﻡ ﺍﯾﻦ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻋﺎﺷﻘﯽ

ﺑﺴﺘﮕﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﻪ ﺟﻨﮓ ﻣﺮﺩ ﺑﺎ ﻫﻤﺴﻨﮕﺮﺵ

ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ، ﻣﺜﻞ ِ، ﺷﺒﯿﻪِ، ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ، ﺧﺴﺘﻪ، ﻫﻤﯿﻦ

ﺧﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﺭﺍ، ﺧﺴﺘﮕﯽ ﺭﺍ، ﻓﺮﺽ ﮐﻦ، ﺧﺴﺘﻪ ﺗَـﺮَﺵ


|رضا طبیب زاده|


امسال اولین سالیه که دلم میخواد زمستون نیومده تند تند بگذره 

یعنی ازالآن مشخصه که قرارنیست هیچ اتفاق دلخواهی رخ بده 

همه باروبندیلا بستست برا بهارو تابستون :\

شاید تنها مزیت زمستون اینه که فرصت دارم تا رسیدن بهار کلی ازکتابارو جمع و جور کنم 

امیدوارم تهش به نتیجه خوب برسه 

من هنوزم دلم مسافرت میخواد هنوزهم بقیه مخالفن :||||

مسافرت تو این هوای سرد میچسبهـ:)))


+دوروز این هفته دوتا جا تولد دعوتم 

حوصله دیدن بچه هارو بعد یه سال ندارم اصلااااااااا 

حوصله جواب دادن به سوالا و بحثای خاله زنکی که پیش میاد رو ندارم :||||

اما بایدیه که برم :\

خدا به خیر بگذرونه :))))


+قرار شده یه لیست از آهنگای قدیمی برسه حالا کی خدا میدونه

تا ببینیم :|||


+ :)

  • ❤️ ...

نظرات  (۹)

  • پسر خوشحال
  • آخی منم خیلی خستم.
    همدردی چیزی خوبیه...
    ولی خسنه گی سر جاش روی دنیا کم کردنم سر جاش نزار بفهمه خسته ای 
    موفق باشی
    پاسخ:
    :)))

    بله بله موافقمـ 

    شماهم موفق باشید :)
    سلام بانو خانم
    خوبین؟
    این شعرتون هم زیبا بود
    از آهنگای شاد قدیمی من چه خبر؟
    پاسخ:
    سلام 
    ممنووون 
    قراره از یه قدیمی پیشنهاد بگیرم 
    برسه دستم چشممممممممم
  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام و وقت بخیر بانو...
    راستی راستی خستگی داره..

    ز هر تشنه که میبنی بسی تشنه ترم ساقی
    زهر افتاده از پائی  بسی  خسته ترم ساقی
    اینم تقدیم به پستتان ..سرفراز باشید..
    پاسخ:
    سلام وقت شما هم بخیر 

    به به عااااالیهـ مرسی خیلی زیااااااد:))))
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • ❤️Yaldat mobarak❤️
    پاسخ:
    ♥♥مرسی جون دلم یلدا توهم مبارکـ♥♥
  • شیکسون (^_^)
  • ماهم چند روز دیگه با دوستام دورهمی داریم، خیلی وقته همو ندیدیم و به خاطر همین بحثا مرددم برم یانه... :(
    پاسخ:
    خیلی گنده واقعا :\\\\
  • شیکسون (^_^)
  • من واقعا دلم براشون تنگ شده و میخوام ببینمشون...حتی فکر میکنم انقدراهم بد نباشه و گیر ندن...و حتی اگه بپرسن هم خیلی بد نمیشه و یه چیزی میگیم حالا... :))))
    ولی خوب دیگه، گاهی عادت میکنیم به وضعیت موجودمون نمیخوایم عوض بشه خخخخ
    پاسخ:
    دقیقااااااا :)
  • صآب خونـِ
  • سلام
    لُطفا ما رو دنبال کنید بعد بهمون خیر بدید :)
  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام بانو غزاله ..کجائید..؟ 
    دلمون تنگ شده برا شعرا و آهنگ های قشنگتون..
    پاسخ:
    سلام ببخشید 
    هستم همین ورا 
    مرسی که یادمون هستید :)
    خیییییییییلی قشنگ بود :)
    پاسخ:
    ممنووووووووون ♥

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی