دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !


+بااینکه کلی دلتنگم اما هنوز غمگین نشدم 
+امشب تولد فاطمه بانوی منهـ♥
دلم میخواست دستمو ببرم تو گوشی محکم بکشم بیرون و بغلش کنم اما نشدنیهـ
دلم میخواست ویدیو کال میدادیم وبراش هم شعر میخوندم، هم می رقصیدم که بازهم موقعیت نشد :)

خلاصه اینکه یه جوریه امشب حس غریبی دارم :|

+ دلتنگم و دیدار تو درمان من است 
بی رنگ رخت زمانه زندان من است

+بیاین یه شعر فوق قدیمی گوش بدید قر بدید هرکی شنیده دووم نیاوره ^_^
  • ❤️ ...

نظرات  (۶)

آخی...
دوستان خوب واقعا قابل ستایشند...
:|
پاسخ:
بله صد البتهـ

:\
:|
غمگین نشدن ینی زندگی ادامه داره :)
پاسخ:
بهلهههههه همینجوره ^_^
تولدشون مبارک باشه
بانو خانم

پاسخ:
ممنوووووووون مستر ^_^
  • (ک) (شباهنگ)
  • باز هم خاطره ...و خاطره..خیلی ممنون...
    سلام بانو وقتتان بخیر خیلی خاطره انگیز بود..
    یه آهنگی هم هست به اسم ..یک حمومی من بسازم چل ستون چل پنجره..
    ...آیا میتوانید آنرا پیدا کنید..؟؟
    پاسخ:
    خواهش میکنم 

    سلام قابلی ندااااااشت 

    میگردم پیدا شد تو پست بعدی میذارم تا ببینیم :))


    +بعدا نوشت:پیداش کردم شما با صدای کدوم خواننده شنیدینش؟
    امشب یعنی الان یا فردا شب؟ :D

    یه کار جالب ^_^
    اینجارو ببین:

    http://shixon.blog.ir/page/happy

    این لینکو براش بفرست، فقط به خاطر تو :))
    پاسخ:
    امشب یعنی همون لحظه که داشتم مینوشتم 28 آذر :-D
    یکم اشتب گفتم ^_^

    مرررررررسی بسیاااااااار 
    وااااااااااااااااااااااای غزااااااااااااااااااااااله خیلی قشنگ بود مرسی عشقمممممم
    خیلی خوشم اومد مرسی مرسی مرسی
    به مامانمم نشون دادم گفتم دوستم گذاشته
    مرسی از من(^_^) .خیلی خوشحال شدم 
    عشق منی غزاله بووووووووووووووووووس گندههههههه
    پاسخ:
    قربووووووووووونت برممممممممممممم نفسی خوووودم 
    قابلی نداااااااااااشت مرسی از مستر" من "

    بوووووووووووووووووووووووووووووووس گنده لپ کندنی :-*:-*:-*^_^♥

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی