دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

غرق یک خاطره باشی و به آخر بِرِسی

به غم انگیزترین صفحه ی دفتر برسی


به سرت هی بزند تا بروی رو به عقب

که به یک حادثه یا یک غم بهتر برسی


از غزل کام بگیری و بسوزی هر شب

سر این رابطه اینبار به باور برسی


عشق یعنی که بخواهی و بمیری، ای وای!

آنقَدَر دیر ، دمِ رفتن او سر برسی


باخدا عهد ببندی و بگوید باشد

دست آخر که به یک شانه ی دیگر برسی!


آرزوهای محال دل بی تو یعنی

لحظه ای چشم ببندم ، تو هم از در برسی 


"پویا جمشیدی"


+کلیک


+گلنـــــــار(بشنوید)

  • ❤️ ...

نظرات  (۶)

  • پسر خوشحال
  • خیلی قشنگ بودم
    اشک تو چشام جمع شده
    پاسخ:
    قابلی نداشتـ

    پوزش :(
    زیبا بود
    امروز نمی دونم چرا بسی خوشم من
    برای لحظه لحظه هاتون عشق آرزو می کنم
    هم شما و هم دوستاتون و هم دوستان دوستاتون
    همه
    پاسخ:
    ممنووووون 

    آقا خدااااااااااااروشکر همیشه شاد باشید نه عصبی نه غمگین نه هیچی فقط شاد 

    مرسی مرسیووووووو :)))))
  • (ک) (شباهنگ)
  •  باز شما خاطره ها رو در دل ما زنده کردی ..ممنون از گلنار ..داریوش رفیعی
     ...و غزل زیبای پویا جمشیدی...
     صدهزار نالهء مستانه به زُنّار نگرفت
            دلقِ ما را هم گرو خانهء خمّار نگرفت
      تقدیم به پست زیبایتان..
    پاسخ:
    خواهش میشه قابلی نداااااشت 

    مررررررسی خیلی زیاااااااد تشکر 

    می کشم بر شانه هایم غربت ِاندوه را

    غربتِ اندوهِ بی مانند ِهمچون کوه را

     

    شانه هایم زیر این بیداد کم می آورند

    کاش می شد کوه باشم این غم ِ بشکوه را

     

    کاش دست مهربانی می زدود از روی لطف

    لایه لایه دردهایِ مبهم ِانبوه را

     

    کاشکی دریادلی با ما روایت کرده بود

    درد های بی شمار ِشاعری نستوه را

     

    دردهایی چون خوره خونِ غزل را می خورّد

    کاش می شد باز گویم دردهای روح را …!

     



    + بازم مثل همیشه خوشگل و پر از معنای عشق

    عااااالیه غزالم 

    باریکلا به سلیقه ت :)

    پاسخ:
    مرسی قربونت برممممم من نفسمممممم 
    شعرهای رمانتیک خفنی داره این پوبا جمشیدی
    و به شدت نوستالژیکه شعراش :))

    پاسخ:
    دقیقااااااا 
    خفن بدجووووووور 
  • nafas 📷🚬🎧🎨
  • :(
    پاسخ:
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی