دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

نفسم ، کاش هم اینک تو کنارم بودی

دست در دست و شبی باز تو یارم بودی


دوقدم...زود بیا ..بی تو گلم دلتنگم

من تو را صید شدم ؟ یا تو شکارم بودی؟


یاد آن شب !!! چه شبی بود که ما بی وقفه

سر به بالین هم و تو غم گسارم بودی


من همه اشک شدم از سر دوشت جاری

به ! چه زیبا ... نفسم ... تو هم دچارم بودی !!


من زلیخا شده ام... مست دو چشمت ای عشق

شعر چشمان تو گفتم ... تو شعارم بودی


یوسف قلب خرابم شده ایی می دانی؟

قاب تصویر تو...دل...ای که بهارم بودی


بیقرارت شده ام باز بیا... .دلتنگم

عشق من کاش هم اینک...تو کنارم بودی!!


+شاعرشو نمیدونم 


+این هفته قراربود به روزا گند نزنیم امروز زده شد اما نمیدونم چرا ناراحت نشدم ^_^

خداروشکر فعلا عقلم سرجاشه :))

تا آخر این هفته باید خوب بگذره باید بایدیهـ^_^


+عشق قابیل است قابیلی که سرگردان هنوز 

کشته خود را نمی داند کجا پنهان کند ؟!



+گـــــوش کنیــد❤



  • ❤️ ...

نظرات  (۸)

  • پسر خوشحال
  • سلام
    خیلی قشنگ بود.
    :-) 
    پاسخ:
    سلامـ

    ممنوووونم 

    :)))))
  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام بانو ...خیلی زیبا ..هم شعر هم آهنگ...مرسی
      آهنگ مرحوم ویگن ؟ درسته
    پاسخ:
    سلام 
    خواهش میشه قابلی نداشت 

    آره درستهـ:))
    هفته ی خوبیه خبرهای خوبی در راه است :))) 
    پاسخ:
    بله بله خبرهای فوق العاده خوبی در راه است :))))))
    عالی بود بانو خانم
    شاد و زیبا مانی

    عشقی دارم که دروغ است
    مزه اش مزه ی دوغ است
    اسمش لیلی و مستانه و فروغ است
    چرا عاشق نمی شوم من؟
    پاسخ:
    ممنوووونم 
    همینطور شما 

    نمیدونم والله ان شاالله که میشید ^_^
    حتما بشید توصیه میشه شدیداااا 
    عاشق بشید واقعیه واقعی نه آبکی و سرسری  
    ممنون٬ خوب بود...
    پاسخ:
    خواهش جان دل ♥
    خیلییییییییی قشنگ بود
    پاسخ:
    ممنووووونم جانم قابلی نداشت 
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • میگم این جناب ویگن زنه یا مرده؟

    ^_^
    پاسخ:
    حالا چه شده قشنگ خونده یا زشت ؟!

    ^_^
     
    وااااااااااااای این عکسه چقدر خوشگلهههههه
    خیلی نازه مثل خودتـــــــــــــــ:)))
    پاسخ:
    جون جوووون عشقمممم قابلی نداااااشت 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی