دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

هر شب می‌نشینم پای حساب و کتابم 

چند بار گفته‌ای دوستم داری 

چند بار دوستم داشته ای 

چند بار بارونی شده‌ای برای من 

چند بار باریده ای 

چند بار عارف شدی ، عاشق شدی ، شاعر شدی 

چند بار برای نبودنم مردی و زنده شدی 

چند بار از آمدنم ناامید شدی 

چند بار از رفتنم شکستی 

چند بار از دیدنم دوباره بهاری شدی 

 

هر جور حساب می‌کنم می بینم هنوز هم من بیشتر دوستت دارم 

می بینم هنوز هم لحظه های بی‌ تو کشنده است 

می بینم صبورانه تحمل می‌کنم بودن و نبودنهایت را 

می بینم هر شب خواب من از خیال تو در بدر می‌‌شود 

هر شب دلم برای لیلی می سوزد 

هر شب خیسی پنجره‌ها داغی‌ گونه‌هایم را به تن می‌‌کشد 

هر جوری حساب می‌کنم می بینم حساب و کتابمان یکی‌ نمی‌شود ، من و کتابم اینجا منتظر ، بیا کمی‌ عاشقی کن ، عارفی کن ، بیا و دلت رو با دل ما یکی‌ کن ، بیا حسابت را تسویه کن .

"نیکی فیروزکوهی"




+شنیدنی 


+حرفا تو ذهنم قاطی شدن نمیدونم ازکدومشون بگم 

ترجیح میدم همشونو ساکت کنم :))

  • ❤️ ...

نظرات  (۸)

شعر کلاسیک بیشتر بذارید تا سپید کلاسیک های خوبی 
تو دست و بالتونه :)))) 

والا... 
پاسخ:
چشم میذارم 

کمی تنوع مثلا :)))

والا...
مچکرم:)
پاسخ:
خواهچ مینمایم:)))

نمیدونم هربار که میام وبت و از خوندن پستات لذت میبرم چه کامنتی جز اینکه

وبت عالیه بذارم!

پاسخ:
ای جاااااااانم هرچی دلت میخواد بذار تو لذتتو ببر جووونم ♥

لطف داری جان دل 
شکستم
زنده شدم
مُردم
بهار گشتم
باریدم
حتی رعد و برق هم کردم
اما...
پاسخ:
اما چی برادر ؟!
چی به روزشما آوردند  ؟!O_O
خوبه والا بعضیا‌ رو میشه اینجا پیدا کرد که تو آسمون پیشون بودیم. عالیه غزاله جان
پاسخ:
مرسی جان دلم ♥

برایش نوشتم عزیزم برگرد
برایش نوشتم حال بد بهانه است
بیا و خرابی‌ دنیای مرا ببین
نوشتم نمی‌‌خواهم بدانم چه اتفاقی‌ افتاده
برایت خواهم گفت از اتفاقاتی که هنوز نیفتاده
برایش نوشتم من انتظار میکشم به سبک خودم
همانی که تو غرور میخوانی‌‌اش و من سکوت
برایش نوشتم نگذار سادگی‌ کودکانه من به بلوغ زودرس برسد
نگذار صداقتم زود بمیرد
برایش نوشتم
کسی‌ این نامه را برایت می نویسد که هنوز شبیه خودش است
بازگرد تا دیر نشده
برایش نوشتم جواب لازم نیست
هنوز حس ما گرم است
برگرد عزیزم
برگرد..

 

نیکی فیروزکوهی

پاسخ:
آآآآآآآ فاطمههههه خانومم مرسی عشق جان 
عالیهــ 
ماچ و مووووچ شدیداااااا ♥♥♥^_^
  • پسر خوشحال
  • حساب کتاب عشق دو دو تا پنج تاست
    :)
    پاسخ:
    اوهووووووم موافقمـ:)))))))
  • آقای مربّع
  •  لینک گروه تازه تاسیس تلگرام Bloggers برای وبلاگ‌نویس های خودمونی:)

    https://telegram.me/joinchat/BKe44gJmp4Atw-kwT0d9Wg

    لطفا بعد از ورود بگید از کدوم وبلاگ هستید.

    پاسخ:
    فعلا تو ترک تلگرامم هروقت داشتمش چشم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی