دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

مرد

اگر

بودم

نبودنت را غروب های زمستان

در قهوه خانه ی دوری

سیگار می کشیدم 

نبودنت

دود می شد

و می نشست روی بخار شیشه های قهوه خانه 

بعد

تکیه می دادم

به صندلی

چشمهایم را می بستم

و انگشتانم را دور استکان کمر باریک چای داغ حلقه می کردم

تا بیشتر از یادم بروی

نامرد اگر بودم

نبودنت را

تا حالا باید

فراموش کرده باشم

مرد نیستم اما

نامرد هم نیستم

زنم

ونبودنت

پیرهنم شده است



+کاش میشد یه موقع هاییم مرد بشم 

مثلا اینکه اگر تصمیم می گرفتم برم مسافرت نیازی نبود ازبقیه بپرسم میذارین برم؟!

میگفتم من دارم میرم کاری ندارین؟!

کسیم تا این حد مجبور نبود دخالت کنه :(

من دلم مسافرت می خواد حتی جفتمم جوره و بدجور پایه 

اما میگن جاده ها برفیه هوا سرده خطرناکه :|||

بهانه مزخرفیه 

چون ما هرسال تو همین سرما میریم 

حالا یه امسال که خودم میخوام برم نمیذارن 

واااااای که اگه بشه ♥_♥



+گوش کنید (شاید خیلی کم با سلیقتون جور باشه اما خودم دوسش دارم)

  • ❤️ ...

نظرات  (۱۲)

من خیلی هوایی سفرم اما شرایط مهیا نیست :((
پاسخ:
ان شاالله مهیا شه :((
  • پسر خوشحال
  • متن قشنگی بود.
    پاسخ:
    مقسی موسیو 
    درد همیشه ی من...بنان عشقه
    پاسخ:
    اوهوم :))))
    اینطور نیست هیچ وقت با چایی خوردن از یاد نمیره. 😃😃😃😃😀😃☺


    پاسخ:
    نه برا همه 
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • تو سرما خب آدم اذیت میشه؟
    از بابت آهنگ ممنون عالیست !
    پاسخ:
    اذیت نمیشه که آدم سرما حالیش نیست که دیگه 

    خواهش میکنم :))
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • این بنان به قدری خوبه که اون آهنگ ضد حالو کامل جبران میکنه!
    پاسخ:
    ضد حال نبود اما خب خداروشکر :)))))
    من که حرفی ندارم برو هر جا که دلت می خواد برو
    پاسخ:
    ^_^دست شما درد نکنهـ
    خب چند روز کمتر ولی با خانواده برید... سه روز تعطیلی بود میرفتید دیگه...
    پاسخ:
    کلا تا عید میگن هیچ جا نمیتونیم بریم 
    عید هم نمیرن حالا حالا ها درگیرن 
    خب من که قد اونا درگیر نیستم مادربزرگم پایست اینا اجازه نمیدن دوتایی بریم :||||
    مرد نیستم اما نامرد هم نیستم
    زنم و نبودنت پیرهنم شده...
    دلت تنگ را آرزوی آرامش میکنم...
    پاسخ:
    ممنووووووووونم عزیزدل ♥
    متنش فوق العاده قشنگه عالیه
    پاسخ:
    ممنووووونم چشات قشنگ میبینه ♥
    سلام وب جالبی داری
    اگر تمایل به دنبال شدن دارین وبمو دنبال کنید ودر قسمت نظرات وبم بنویسید
    پاسخ:
    چعش بانو :))
    😍👍
    پاسخ:
    :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی