دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

اندوه های یک مرد را 

گاهی چند نخ سیگار هم می تواند

به هم بدوزد و 

از لب هایش بشکافد و 

بیرون ببرد از پنجره ...

اندوه های زنانه اما !

خانگی تر از این حرف ها هستند...

درست مثل شیشه های مربا...

مثل سبزی های خشک معطر...

که می کوشند 

یک تکه از بهار را

برای زمستان 

کنار بگذارند ...!


" رویا شاه حسین زاده "



+ ...


+شنیدنی

  • ❤️ ...

نظرات  (۱۰)

  • پسر خوشحال
  • یه آهنگ هست می خونه دلم واسه خودم تنگ شده خیلی جالبه بزار دوستان استفاده کنن
    پاسخ:
    آرهههههه آهنگ تا حالا شده 
    حتما میذارم چشممممممممم
  • پسر خوشحال
  • یه آهنگ هست می خونه دلم واسه خودم تنگ شده خیلی جالبه بزار دوستان استفاده کنن

    مثل سبزی های خشک معطر...

    که می کوشند 

    یک تکه از بهار را

    برای زمستان 

    کنار بگذارند ...!



    خیلی خوشگله عشقم...

    فوق العاده زیبا 

    مثل خودت...(لبخند)


    پاسخ:
    خوووووووووشگلی از چشاتووووونه عشق جااااااان شیرینم ♥

    قابلی ندااااااااشت ^_^

    بوووووووس بوووووووس ♥


    عالی بود عالی :)
    پاسخ:
    ممنووونم ممنوووون :))))))
  • (ک) (شباهنگ)
  • انتخاب زیبائی ...مرسی..
     اما مرد وقتی غم داره یه کوه درد داره...بعدشم هق هق گریه هاشو..
     فقط دلش حس میکنه..
    پاسخ:
    متشکرم بسیاااار 

    بله بله البته ان شاالله که دل کسی غم نگیره 
    زیبا و عالی

    بانو خانم دلم گرفته بود خواستم باز نمایم خرابش نمودم (گریه)
    پاسخ:
    ممنووووون 
    چرا مستر ؟!!!

    دقت کنید دیگه :|||
    قشنگ بود :)))
    پاسخ:
    ممنووووونم 
    متن چه قشنگ بود...یه تکه از بهار برای زمستان... :)

    پاسخ:
    آره خیلی 

    قابلی نداشت 
    قسمتی که یه تکه از بهار رو برا  زمستون کنار میذاره خیلی قشنگ و پر معناست
    پاسخ:
    آره عزیزم 
    قابلی نداشت جانم 
    من نظری ندارم :))
    پاسخ:
    باوووووووشهـــ:)))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی