دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

خوش گذشت امروز 

بدجوری خندیدم ^_^


5%از کاری که میخوام لود شده 

هرروز 2.5% پیش میره دعا کنید تهش نتیجه خوب بده بعد دربارش میگم اگه خوب شد به شماهم پیشنهاد میدم 


فعلا خوبه یکم بیخیال تر شدم اینجوری زندگی قشنگ تر می گذره 

دیگه دلتنگ یه سری چیزا نمیشم هرروز 

هرچند هنوزم از دلتنگی غر میزنم اما کمتر 

اینجوری هممون زندگی عادی تری داریم 

بهتره رویاپردازی نکنم 

اینکارو دوماهه انجام ندادم 

آرامشم برگشته ازاین نظر 

الآن به حدی ناتوان شدم که اگه دلمم بخواد رویایی پرورش پیدا نمیکنه 

رویا امید میاره ، امید هم انتظار تهش آدم منتظره که ذره ذره آب میشه برارسیدن به نتیجه دلخواه

و حالا فقط کافیه یه درصد گوشه ذهنش جرقه بخوره اگه موفق نشدم چی؟!

همین مثل خوره میافته تو جون آدم

 دیوونه کنندست 

پس بیخیال و ساکت به زندگی ادامه میدم حالا تا کی رو این روال باشم خدا میدونه ^_^



+بسته بودن نظرات به معنی این نیست که دلم نمیخواد نظرتونو بدونم (صرفاجهت اطلاع)

  • ❤️ ...