دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

از عیــــــن بگو : 

عطـــــــــر 

عســــــــل 

عشـــــــق بگو 

از آن شب بارانی بی چتر بگو 

این دیکته عاشقانه آغاز شده 

نقطه سرخط از اول سطر بگو ...


+گـــــــــــــوش♥


  • ❤️ ...

نظرات  (۱۲)

  • (ک) (شباهنگ)
  • پست بسیار دلنشینی است..زیبا  و عالی..
    اما من متاسفانه آهنگ را نتوانستم گوش دهم..
    پاسخ:
    ممنوووونم 

    برای چی؟!لینکش مشکل داره ؟!
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • :|
    ضد حال :|
    این آهنگه چیه خوانندش زنه که !!!
    :|
        :|
    :|


    پاسخ:
    چرا خب ؟!:||

    دیدم آهنگش قشنگه گذاشتم
    آهنگ قشنگ زن و مرد نمیشناسه هرکی کارش خوب باشه شنیدنیه :\

    الان مشکل زن بودن خوانندس؟؟
    بسیار زیبا
    عشق را بر همه ی جوانان وطنم آرزو دارم
    پاسخ:
    ممنووووونم 

    الهی آمین 
    سلام سلام عزیزم
    میخوام شعر بگم برات...خخخخ به یاد ؟؟؟؟؟
    از دیشب تاحالا 20 سانت به قدم اضافه شده از بس خندیدم
    خانوم گل این آهنگارو برا منم بزار دیگه کچل...
    (قهر همراه با گریهههه) خخخخخخ
    پاسخ:
    سلام سلام خانوم شیطوووووون :-D

    ماشاالله من 25 سانت چون بدجوری خندیدم ^_^
    میذارم اینو گذآشتم برات فکر کنم دوباره میفرستم جانم :-*

    قهر کنی چشامو نمیدم بخوریاااااااا :||

    گفته باشم ^_^

    خخخخخخخخ میخواستم یه چی بنویسم که دیگه حالا ولش :-D
    آهنگ لیلا قشنگ بود٬ ولی متنش رو بیشتر دوست داشتم
    پاسخ:
    قابل شمارو نداشت عزیزدلم ♥
    یلدا مازیار فلاحی رو هم خیلی دوست دارم...
    بازم پررو شدم دارم سفارش میدم
    (خجالت)
    پاسخ:
    نه آقا راحت باش 
    به چشممممممممم حتما حتما 
    کعبه منم ، قبله منم ، سوی من آرید نماز
    کان صنم قبله نما خم شد و بوسید مرا
    پرتو دیدار خوشش تافته در دیده ی من
     اینه در اینه شد ، دیدمش ودید مرا

    هوشنگ ابتهاج
    پاسخ:
    به به 
    ممنوووووونم مستر
  • پسر خوشحال
  • از عین بگو
    عشق عشق و عشق
    خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    ممنووووونم :)))
    :)
    چه قشنگ
    پاسخ:
    :)))

    قابلی نداشتـ
  • (ک) (شباهنگ)
  • ممنونم گوش دادم ...آهنگ قشنگی بود...
    پاسخ:
    خواهش میکنم 
    قابلی نداشت 
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • اییی صدای زن کجاش قشنگه؟؟!؟
    یچیزی هست که خواننده ها اکثرا مرد هستن ....
    ولی ضد حال خیلی بزرگی بود !
    دیگه ازین به بعد اگه خواننده زن بود بنویس که بیخودی دانلود نکنم.
    پاسخ:
    چه فرقی میکنه ؟!
    صدای زن ها خیلیم میتونه قشنگ باشه 
    هایده ، مهستی ، هنگامه یا همین لیلا یا خیلیای دیگه 
    اینا همه زنن خیلیم خوب میخونن 
    خواننده ها اکثرا مردن مگه همشون خوب می خونن ؟!اوناهم خوبشون انگشت شماره 

    حالاااااااااا
    گاهی ازاین ضد حالا نیازه ^_^

    اما چشم میگم ازاین به بعد 

    سلام
    لطفا تصاویر منافی عفت را قرار ندهید.
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام 

    شما نگاه نکنید 

    با تشکر 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی